/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
HMB Godt/Dårligt?
Fra : danneris
Vist : 2094 gange
20 point
Dato : 27-06-06 01:12

Hej.

Er lige faldet over et produkt/stof som man kan bruge når man vægttræner. Det hedder HMB og skulle være vildt godt. Men det skriver alle jo at deres produkter er!!!! Det må ikke sælges i Danmark, men er ikke på nogen doping lister! Har læst lidt om det på dette
link:
http://www.bodybuilding.com/store/eas/hmb.html

Vil høre om der er nogen der mener det er dumt at bruge penge på og ved mere om dette eller har prøvet det!?

P.s Har trænet en del og har brugt Creatin, men vil gerne tage lidt mere vægt på!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 27-06-06 01:30

Jeg træner ikke selv, og ved ikke meget om sagen, men der er vel en grund til at produktet ikke er lovligt i DK?

Accepteret svar
Fra : Spirillen

Modtaget 20 point
Dato : 27-06-06 05:32
Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 27-06-06 08:08

Spis flere kalorier end du behøver

Eller hvad med at arbejde for at blive tilfreds med det du har?
Der er mange der gerne vil tjene penge på vores forskruede skønhedsidealer.

Ja undskyld, det var ikke det du bad om.

Godkendelse af svar
Fra : danneris

Dato : 27-06-06 14:14

Tak for svaret Spirillen.