/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kan 3 anbefales?
Fra : tbayh
Vist : 567 gange
20 point
Dato : 26-06-06 21:31

Kan 3 anbefales? Kan se de har 3boost.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 26-06-06 22:21

Indtil du får nogle svar kan du evt. læse dette.

Om deres kundeservice (eller mangel på samme).
Artikel fra juni 2006:
http://www.mobilsiden.dk/index.php?aId=2979
---
Går ud fra du har kendskab til de problemer der tidl. har været(?) med selskabet.
Fra marts 2005: http://www.mobilsiden.dk/index.php?aId=1967

Om der er orden i tingene i dag, ved jeg ikke noget om. Her må du som sagt vente på nogle svar.

Skal ikke have point for dette!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-06-06 00:47

tjah svært at svare på - nogen render ind i problemer uafbrudt andre ikke - jeg har brugt 3 siden de startede og har absolut ingen problemer - har heller ikke haft - bortset fra en enkelt gang hvor det blot var en opdatering jeg havde overset.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 20 point
Dato : 27-06-06 07:39

Tilslutter mig miritdk
Har siden den nye Nokia 6280 kom frem haft 3-mobil, hvilket jeg ellers nægtede at få førhen p.g.a. de problemer, som 3 havde i starten. Disse problemer ser nu ud til at være løst, da vi (købte en til lillemor og undertegnede) ikke har haft andre problemer end dem Nokia selv skabte, ved ikke at gennemteste deres nyeste produkt ordentligt. Dette er nu løst via Nokia's (og 3's) opdatering.
At det er en 3-mobil skal absolut ikke afholde dig fra køb, da jeg er overbevist om, at du (og andre) kan finde sørgelige eksempler med alle udbydere og producenter.
Hvis du handler over nettet (fjernsalg), så har du 14 dages fortrydelsesret se:
1. http://www.fbr.dk/raad/forbruger/alle/fortrydelse/ (handel i butik).
2. http://www.fbr.dk/raad/forbruger/alle/raad083/ (fjernsalg).
Held og lykke med den nye mobil
Søren

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 27-06-06 08:55

Er den nye Nokia 6280 et godt køb?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-06-06 09:03

tbayh... ja det syntes jeg (vi). Den er godt nok lidt tungere end min tidligere Nokia, men det er jo også en MP3 afspiller (stereo) osv. osv. Jeg kan kun sige rosende ord om den, efter den er blevet opdateret, hvilket de nye nok er.
Du kan læse alt om den på http://www.nokia.dk/phones/6280/

Kommentar
Fra : fjendsbo

Dato : 27-06-06 10:01

Min svoger er sømand, og når man har små børn (hhv, 3 og 1½ år), så er 3's videotelefoni guld værd. min mand har også haft en, mest fordi det var nyt og smart tror jeg, men han droppede den ret hurtigt igen.
så jo hvis du har behovet er 3 det hele værd, men hvis det bare for at prøve det, så overvej lige dine udgifter i forhold til at det så bare er noget lir du ønsker dig

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 27-06-06 18:02

Nu har jeg købt en Nokia 6280, men hvordan F..... får man det batteri dæksel af?????

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-06-06 07:25

Læs manualen
(pist... det er kameradækslet som skubbes / slides af - kræver lidt fingerkræfter)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-06-06 07:28

NB: Skal skubbes af imod toppen af telefonen, altså væk fra stik i bunden. Det er den tynde plade med kamera-linsen

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 28-06-06 08:46

Ok, nu fandt jeg ud af det Man er jo så bange for at det skal gå i stykker...og hvorfor skal den være SÅ stram!

Godkendelse af svar
Fra : tbayh

Dato : 28-06-06 22:14

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-06-06 09:23

Velbekomme... glad for at du ku' bruge svaret, og takker for points
Mvh
Søren