/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Afmeld
Fra : Nakita
Vist : 624 gange
100 point
Dato : 26-06-06 16:17

Da min mor er afgået med døden ønsker jeg at afmelde/lukke kontoen.

Her har du mulighed for at ændre dine superbruger data.

Fornavn Kirsten
Efternavn Groth
Adresse Stålbjerg 33
Postnummer 5672 Broby
Beskriv din profil
Skriv en beskrivelse af dig selv, husk at denne beskrivelse vil kunne ses af andre brugere, så undlad at skrive følsomme data.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-06-06 16:44

Kære nakita.

Jeg kondolerer!

Foruden at skrive det her, kan du sende en mail til:

service@kandu.dk

Skriv i emnelinien : VIGTIGT!

Så må vi håbe at de reagerer! Alt andet vil være respektløst!

Venlige tanker fra Dorthe.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-06-06 18:12

Det gør mig ondt at høre, at din mor er død.

men jeg vil også råde dig til at sende en mail til Kandu.
Mailadressen har du fået af dorthe.

Og så måske lige så stille annullere det her spørgsmål igen.

Så forsvinder det, så alle og enhver ikke lige kan se navn og adresse.
(Men selvfølgelig kun hvis du ikke selv har noget imod det)

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-06 14:25

Tillad mig også at kondolere.

Man kan hverken afmelde eller lukke en konto selv hos kandu.dk

Som andre skriver må du sende Kandu teamet en email med en forklaring på hvorfor.

Jeg ville nu nok vælge en anden formulering af emnet end : VIGTIGT!
...da det er sådan at mange SPAM mails præsentere sig og det ender måske i papirkurven uden at blive læst.

Skriv i stedet: Lukning af konto: Dødsfald.

..eller lign.

</MOLOKYLE>