/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Bare et print, men til 1000,-..??
Fra : Philosomatica
Vist : 359 gange
20 point
Dato : 16-12-02 23:23

Jeg vil høre om der er nogen herinde som ved om/hvor man kan få et print hvorpå display samt knapper bliver fastgjort..?
Har hørt teleservice/elektronikcenteret tager omkring 1000,- for det, men det må da kunne gøres billigere, da jeg også skal betale arbejdsløn oveni dette ellers svimlende beløb..

Accepteret svar
Fra : Master_of_KeFir

Modtaget 20 point
Dato : 17-12-02 05:25

hej Philosomatica (cool handle)

Jeg har gjørt mig lidt i hobby elektronik. Nu fremgar det ikke precis hviket print du søger. Hvis det bare er for at lave et eget prototype setup kan det oftes lade sig gøre ud fra standard "fulgereder" . men hvis det er et helt bestemt print du skal have fat i for at erstatte et ødelagt en, kan man selv skredersy den hvis den er enkeltlags print (for og bagside, uden ekstra mellem lag- ala sandwitch) ved at aflodde alle komponentene og indlevere et fotokopi af den som skapelon. ( men det plejer at koste.)
En tredie mulighed er at finde en "donor" via den blå avis eller andre steder hvor du eftersøger en lignende model som du så kan rippe for reservedele. dette er ofte den billigste løsning for at reparere noget man ikke kan få reserve dele til.

her er et godt hobby elektronik mecca.
http://www.brinck.dk/

mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 17-12-02 15:45

Det var dog en underlig metode for at lave printlayout.

Tror du selv på fugleredemetoden ??
Og tror du selv på at man afloder samtlige komponenter, som vil tage skade af varmen fra loddekolben, for at indlwevere det og få taget en fotokopi ?

Philosomatica, dit spørgsmål er alt for generelt til at du kan få et ordentligt svar, så du har lige smidt nogle unødvendige point efter Master......

Fortæl lige hvilken fabrikat og model det er du mangler diagrammet til ?

Kommentar
Fra : Philosomatica

Dato : 17-12-02 21:03

Åhh.. undskyld.. Telefonen er en Nokia og modellen er en 6510.. :)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-12-02 23:32

"Philosomatica" <Philosomatica.news@kandu.dk> wrote in message
news:FmsL9.2276$Hl6.215538@news010.worldonline.dk...
> Jeg vil høre om der er nogen herinde som ved om/hvor man kan få et print
> hvorpå display samt knapper bliver fastgjort..?

Hvilken tlf snakker vi om?

Mvh Ian