/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
memorymegatore.com?
Fra : thorkil1
Vist : 502 gange
100 point
Dato : 26-06-06 11:45

jeg er på jagt efter forskellige flashcards til kamera. Faldt over en meget billig side : memorymegastore.com? Jeg kan kun finde en po-adresse på guinsey-øerne.
Er lidt usikker på om sitet holder vand?

Nogen erfaringer med memorymegastore - eller andre nethandler med po-adresse på guinsey-øerne?

thorkil

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 26-06-06 12:48

Du har vel set dette på denne side.
http://www.memorymegastore.com/basket.asp
Delivery to UK ONLY

Kommentar
Fra : thorkil1

Dato : 26-06-06 13:30

det havde jeg faktisk ikke set - selvom jeg var gået grundigt til værks - men så undrer det mig, at så mange af internetbutikkerne fra UK ikke sælger udenfor UK?? Gad vide hvorfor? Mange tyske og svenske sider har jo ikke noget mod at sælge til danske (og andre nationers) kunder? noget med told og skat?

thorkil

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-06-06 14:14

Det har lidt med tol og skat at gøre, men også transport.
Nogle internetbutikker sender samlet her over og sparer transport og (måske moms)

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 26-06-06 20:38

Hej
Har du prøvet at se på priserne på www.qxl.dk
prøv og byd jeg har lige købt et 1 gb sd kort til kr 199

mvh

Pepsimax

Kommentar
Fra : sikkerhedsmargin

Dato : 27-06-06 22:46

Du fortæller intet om hvor meget plads der skal være på kortet.

Et 8 GB koster fra ca. 1600 kroner som nyt :

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=196171

Og Pepsimax 199 kroner via QXL.dk, er da det rene tyveri.
Priserne starter nede i 177 kroner for et Kingston 1 GB SD kort :

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=121441

Og dette er endda spritnyt

Kommentar
Fra : thorkil1

Dato : 28-06-06 09:54

jeg skal bruge de kort, der hedder smartmedia - i memorymegastore koster de 180 kr cirka for 128 mb - på qxl bliver de handlet til mindst 200 kr for 64 mb.. ....

Men det er ganske vist - hos memorymegastore exporterer de ikke, som de skriver - og de tyske butikker er noget dyrere... det er lidt af en nød at knække....

thorkil

Godkendelse af svar
Fra : thorkil1

Dato : 27-09-06 22:04

Tak for svaret e.c.