/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Point til at arbejde med
Fra : ram2
Vist : 1024 gange
250 point
Dato : 16-12-02 23:11

Hej Puch.
Hvad er klokken??

Mvh.
Ram2

Accepteret svar
Fra : e.p.

Modtaget 260 point
Dato : 16-12-02 23:32

?....hvad nu ram2

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-12-02 23:48

Puck skal da ha' nogle point at arbejde med - Og jeg har rigeligt.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-12-02 23:52

PS.
ep du får dem ikke - du har mer end rigeligt He He

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-12-02 00:11

Når man bliver oprettet som superbruger herinde får man automatisk 200 point,som man kan bruge til at stille spørgsmål for herinde,Puck har kun brugt 50point til at stille et spørgsmål,så der er sku da stadig 150 point at gøre godt med.
Jeg syntes personlig at det er en meget mærkelig form for hjælp der kommer fra ram2 side
Man forærer da bare ikke sine ledige point væk,så en anden bruger kan få dem som superpoint
En meget mærkelig indstilling at have,og en helt klart forsøg på at ødelægge Kandu`point system
Brian
PS-klokken er nu 00.05
PS-jeg har 13673 ledige point,hvis der er en herinde der har det samme antal point kan vi jo bytte,så får vi jo begge to 13673 SUPERPOINT istedet for ledige point

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-12-02 00:21

Tillæg
Kan da lige gøre Ram2 opmærksom på,at de 250 point som du forærer væk til Puck.de kan da ikke bruges til at arbejde med,da de jo tæller som superpoint,og for dine Superpoint kan du da ikke stille spørgsmål med,det kan du kun for dine ledige point
Så mon ikke du skulle tage og læse Kandu regler igennem,så du kan få et indblik i hvordan det hele fungerer herinde?
Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-12-02 01:39

Nå ja. Det havde jeg ikke lige tænkt på.

Men derudover synes jeg du skal blande dig uden om, hvad jeg bruger mine point til. Skulle det i øvrigt få Kandu til at ændre sit point system, er det da bare glædeligt.

Med hensyn til hvordan det fungerer på Kandu, så mener jeg ikke der står noget i reglerne om hvordan det fungerer. Der står noget om hvordan de gerne ville have det til at fungere, men det er jo ikke det samme - vel briani???

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-12-02 11:24

Kan man ikke lide lugten i bageriet,så må man vel finde sig en anden sted,også hvis man er meget utilfreds med point systemet.
Den måde som du forvandler ledige point til superpoint,er ikke fair for dem der virkelig forsøger at hjælpe andre brugere herinde,og dermed få point,og komme med i trækningen om månedens præmie,men du sender jo direkte Puck i lodtrækningen for ikke at have ydet nogen form for hjælp endnu-FAIR nej det syntes jeg bestemt ikke det er.
Til slut vil jeg bare spørge dig om
Syntes du virkelig at det er i orden hvis jeg fandt en bruger herinde,der også have en del ledige point-at vi byttede indbyrdes,altså vores ledige point til superpoint?
Hvis jeg fik mine over 13000 ledige point,byttet til 13000 superpoint,sikke en stor chance jeg have for at vinde månedens præmie.
Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-12-02 11:36

Ved du hvad Briani - det er dine point, og kors hvor er jeg ligeglad med hvad du gør med dem. De mest seriøse hjælpere her på Kandu, er dem der interesserer sig mindst for point.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-12-02 14:33

Nej selfølgelig have jeg ikke forventet at få en ordenlig svar fra dig af.
kandu er nu engang bygget op som den er vedr.pointsystem.og kan man ikke lide det,så må man jo finde et andet forum.
Jeg er bedøvende ligeglad med point
jeg siger bare det er ikke fair,at give superpoint til en der ikke har hjulpet med noget,og slet ikke over for de brugere herinde der gerne vil vinde månedens præmie
så skulle det hvis værer skåret ud i pap.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-12-02 14:49

Brian skrev:
"kandu er nu engang bygget op som den er vedr.pointsystem".

Det er vel ikke ensbetydende med. at systemet ikke kan laves om - Vel Brian?

Dit resterende indlæg er jo blot en gentagelse.

Iøvrigt, hvis du vil ha' et pænt svar - Så spørg pænt.

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 17-12-02 14:52

Tak for svaret e.p..

He ep.
Jeg gider ikke disse 0-bon svar/kommentarer. Så du får lidt julegave. OK??
Så må Brian bøvse videre alene.

Mvh.
Ram2

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-12-02 15:03

JA JA
Selfølgelig skal spørgsmålet lukkes nu,så andre der vil se dit snyderi,skal betale for at komme ind og læse det,men så for du jo også 25 point for det hvergang.
men håber da at ep bliver glad for at få point,for noget han ikke har ydet noget for
ja men det ved jeg han bliver.
MVH og en rigtig glædelig jul
Brian

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 17-12-02 15:26

jaahhhh.....en julegave
briani, når muligheden kommer, så lukker jeg denne bruger, og opretter en ny...Jeg gjorde det samme på eksperten. Det er ikke det at have point der er "gamet" for mig......det er det at få dem ???
På den måde slipper man for udtalelser om at man "bare" vil være point-konge

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-12-02 23:41

ram2 wrote:
> Hej Puch.
> Hvad er klokken??

Dit indlæg er off-topic, og sorterer ind under dk.snak - evt. med
undergrupper.

Mvh
Kevin Edelvang

--
"Som stemningen tilsyneladende er i øjeblikket burde der
næsten fremsættes en OTD om at omdøbe denne gruppe til
dk.livssyn.binaer-kodet-kristendom-med-vattet-og-ligeglad-
holdning-over-for-serioes-debat-om-kristendom."

Kommentar
Fra : mblm

Dato : 22-12-02 12:58

> briani du skriver flg.:

>>
Nej selfølgelig have jeg ikke forventet at få en ordenlig svar fra dig af.
kandu er nu engang bygget op som den er vedr.pointsystem.og kan man ikke lide det,så må man jo finde et andet forum.
Jeg er bedøvende ligeglad med point
jeg siger bare det er ikke fair,at give superpoint til en der ikke har hjulpet med noget,og slet ikke over for de brugere herinde der gerne vil vinde månedens præmie
så skulle det hvis værer skåret ud i pap.
<<

Er det kun mig som synes der er en del dobbeltmoral i det pis du fyrer af? Hvis du er bedøvende ligeglad, hvorfor synes du så, at det ikke er fair at give point til nogen der, efter din (i øvrigt latterlige) holding, ikke har bidraget med noget??? Puch har bidraget med et interessant spørgsmål og nogle interessante indlæg, hvilket er mere end du har i den tid jeg har kigget med.

> Kevin Edelvang

Jeg er vild med din slutkommentar og stemmer straks for at den realiseres.... :-|

-/-
mblm

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-01-03 21:51

"ram2" <ram2.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:mbsL9.2270$Hl6.212856@news010.worldonline.dk...
> Hej Puch.
> Hvad er klokken??
>

Hvad synes du selv?

Bent Fuglekukker

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-01-03 22:06

Kvik fyr ham Frederik Feddesen.

Har du tænkt over den siden d. 16/12-02