/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjælp til forside design
Fra : 2cwd
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 16-12-02 22:48

Hej.

Jeg har sidet lidt idag og bøvlet med at få en portal" design lavet til www.2cwd.dk Men jeg synes ikke rigtigt det holder.

Derfor går jeg nu til Kandu.dk og spørger om der er en frisk ekspert der kan komme med nogle idéer, men ikke noget alla jubii, 1klik, chart.dk. Noget nyt :)

Håber virkelig der er en som gidder, på forhånd tak.

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 17-12-02 00:51

En lille anbefaling - overskrifter kan fremhæves mere... måske blå...

De grønne bokse i venstre side ville måske få mig til at bruge gul skrift for at fremme kontrasten...

Med disse to ændringer, tror jeg sg* alligevel ikke resultatet bliver helt så tosset. Du har et OK udgangspunkt.

Glædelig jul

;-> Henrik

Kommentar
Fra : 2cwd

Dato : 17-12-02 01:34

Det er bare lige det, at siden skal være i hvid - grøn og blå som mit logo.
Men tak for dit svar.

Og Glædelig jul til dig Henrik

Accepteret svar
Fra : Master_of_KeFir

Modtaget 100 point
Dato : 17-12-02 05:56

En stor anbefaling.

Hvis du vil gøre dig noget håb om at din portal skal lykkes som populær startside for almidelig folk skal du gøre noget ved overskueligheden !
Det bør ikke være sådan at man er nød til at scrolle for at se hele siden. Tag og bredde din liste ud med et par sojler til. det kan godt være at nogel af "A4-æstetiken" går af dit design, men face it... Det er trods alt en computer monitor folk ser det på !

PS: opadvendt tommelfinger for din non-agressive rullegardins annonce. Når den er nede (synlig) burde du vende trekantpilen opad for at vise den kan skydes op igen.