/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Samsung 32" CRT TV
Fra : tadeo
Vist : 1140 gange
300 point
Dato : 25-06-06 07:58

Hvor kan man købe dette TV her i landet?
Model WS-32Z409, det er kommet på markedet i Tyskland,
TV´et er med helt flat billedrør HD ready m.m. skulle vise flotte
billeder, bedre en LCD skærme.

Hvis nogen kan oplyse hvor det kan købes, bliver jeg meget
glad , på forhånd tak.

MVH
Tadeo

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 25-06-06 08:09

http://www.klausgarde.dk/p/33353

ved ikke om man SKAL være oprettet som medlem - koster 399 for et år

Umiddelbart det eneste jeg kunne finde i DK.

Mvh. Ampere

Accepteret svar
Fra : ampere

Modtaget 310 point
Dato : 25-06-06 08:14

Æv! glem det - de tager penge for at HENVISE til en forhandler og er ikke selv forhandler - sorry!

Prøv evt. internetforretninger i Tyskland - der er nogle stykker der forhandler fjernsynet - skriv modelnr. i søgefeltet på google.

Ampere

Kommentar
Fra : transor

Dato : 25-06-06 08:51

Man skal lede længe på hjemmesiden, for at finde sandheden om Klaus Garde.:

KlausGarde.dk opdaterer løbende klausgarde.dk med priser og produkter fra de absolut billigste uafhængige forhandlere, typisk beliggende i Tyskland.

Så er deres priser beregnet med en lav kurs, du nok ikke får i praksis, og fragt har de helt glemt. Om moms indgår i deres priser er uvist.

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 25-06-06 09:55

Det er stadig et ret nyt tilbud fra Samsung, så der er måske nogle forhandlere der kun
vil sælge fladskærme her i Danmark, men efter min opfattelse er de ikke gode nok endnu.

Jeg har surfet på forskellige forhandlere i Tyskland, hvis Klaus Garde henviser til vor sydlige
nabo, ja så kan man ligeså godt selv handle, men lad os nu se.
Der er ret mange der sælger det dernede.

Jeg har også været rundt på nettet over danske forhandlere, uden held.

Tadeo

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 26-06-06 14:10

Er der nogen på kandu der har erfaringer ved at handle gennem Klavs Garde?

Det er rigtigt at 399 kr. er også en slags penge.

Tadeo

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-06-06 14:32

Venligst bemærk, at du IKKE handler gennem ham. Han "fortæller" blot, hvor du evt. kan købe det.

De 399,- er blot for at informere dig om du kan finde varen - billigt.

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 26-06-06 15:19

Det kunne godt opfattes sådan i det jeg skrev, jeg er klar han er formidler.

Jeg har fundet en forhandler i Tyskland hvor man kan betale med Visa Kort,
det er en med net navn "Solution", prisen bliver med forsendelse alt indregnet,
omkring 860.00 €, det kiggerjeg nærmere på.

Tadeo

Godkendelse af svar
Fra : tadeo

Dato : 27-06-06 06:04

Tak for svaret ampere.
Det var noget af et arbejde at finde en forhandler, jeg fandt en via "Kelkoo",
det er nok på den måde KG gør det på, jeg har bestilt et i USA, men de har
en forhandler i Frankrig, pris 591.00€ alt inckusive, der går dog op til 20 dage,
før det kommer, Samsung har forskellige typt nr. alt efter hvor det sælges,
men det er det samme, her er type nr. WS-32Z306.

MVH
Tadeo

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 27-06-06 10:25

Hej Tadeo

Tillykke med bestillingen - håber at der er ventetiden værd - meeen 20 dage går jo hurtigt

Mvh. Ampere

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 27-06-06 10:41

Hej igen, det viser sig , at det er ikke helt det samme TV, det kan kun modtage signaler Secam og NTCS, Frankrig er som sædvanlig helt deres egen, jeg fandt ud af det med signalerne, det kan ikke
bruges her i lille dannevang, jeg har allerede annuleret handelen, godt det var mit Visa kort jeg brugte.
Nu går jagten ind igen.

MVH
Tadeo

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 27-06-06 11:30

Det var da godt at du opdagede det i tide - bedre held næste gang.

Ampere