/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
trenger mac os
Fra : anonymm
Vist : 520 gange
300 point
Dato : 24-06-06 23:47

Hei,
jeg har apple(ibook) men jeg har mistet cd'en jeg fikk med,har sett at mac os 9 koster 1200,- det er litt for mye for en som er student lurer på om det finnes andre løsninger her?

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 25-06-06 02:10

Kan man ikke få rabat på den slags, hvis man har et studenter-kort?

//Kettedk

Kommentar
Fra : 25

Dato : 25-06-06 11:08

Brug dit studierabat!!! Der er ikke rigtigt andre muligheder med mindre du kan få en appleforretning til at installere den, det kan evt. være der hvor du har købt den.

Jeg går ud fra du mener en iBook og ikke en Mac book for en Mac book kan ikke få OS 9 installeret umiddelbart.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 25-06-06 11:10

NB. Mac OS 10 og Tiger er nyere versioner!!!

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 25-06-06 11:35

takk for informasjonen

Annuller spørgsmålet
Fra : anonymm

Dato : 04-02-07 14:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål