/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Scary film / shock film!
Fra : Nick15
Vist : 569 gange
115 point
Dato : 24-06-06 23:11

Hejsa

Jeg leder efter nogle uhyggelige film .. De der som hvor man skal finde 6 fejl og så lige pludslig kommer der en skræmmende fjæs og en skrigende lyd!

Sådan nogle film!

Vil skræmme en af mine venner heh!

På forhånd tak!

Mvh Nick

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 24-06-06 23:17

Film??? Du må mene online jokes?

Har du allerede den med det skrigende ansigt, eller skal du have den også (har nemlig linket)?

Accepteret svar
Fra : stimo1

Modtaget 125 point
Dato : 24-06-06 23:21

Ellers er den her: http://www.tekzoned.com/whatswrong

Har du den allerede, kan andre måske få sjov ud af at sende den til bekendte.
[Skriv i mailen at "han/hun skal kigge grundig på billedet og finde ud af hvad der er forkert ved det. Efter et stykke tid, får han/hun et hint".
Husk også at skrive, at det er vigtigt at han/hun har tændt for lyden]

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 19-07-06 14:25

Tak for svaret stimo1.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 19-07-06 15:37

Det var så lidt. Siger tak for point. :)