/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Køb af nyt batteri
Fra : ilgp
Vist : 470 gange
100 point
Dato : 23-06-06 20:17

Hej med jer.Jeg har en Samsung SGH-E700 mobil.Er glad for den, men kunne godt ønske mig at batteriet kunne holde lidt længere mellem opladningerne.Så vidt jeg har kunne finde ud af kan man kun få original batteri med op til 800 mAh, og det er også sådan et der sidder i nu.Man kan så vælge at købe et uoriginalt et som jeg har fundet ud af kan fås med 1200 mAh.Men jeg er lidt utryg ved de uoriginale og ved ikke rigtigt om jeg ødelægger tlf. med et mAh 1200 batteri.Hvis jeg skal vælge et originalt mAh 800, er der ingen grund til at skifte det ud.Jeg vil udelukkende skifte det for at få lidt længere tid mellem opladningerne.Er der en af jer som har forstand på dette og kan råde mig, så jeg ikke gør noget forkert og ødelægger tlf.
Mvh ilgp

Accepteret svar
Fra : bredker

Modtaget 110 point
Dato : 23-06-06 20:57

ser ikke ud til de fås større , men hvad så med bare at have et ekstra med
hvis bateriet er gammelt , kan stanbaytiden godt være halveret , så det er muligvis nok at få et nyt på samme kapasitet , og det koster under 100 kr inc fragt
http://www.batterier.dk/

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 23-06-06 22:17

Hvorfor virker frst nr jeg har sendt i den nye IE 7.0

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 23-06-06 22:24

Hej bredker.Jeg ser på linket i morgen.Tlf er købt brugt og jeg har kvittering på at den først er et år gammel 26-6-2006.Jeg syntes det er tidligt hvis kapaciteten er halveret allerede, men ved selvfølgelig ikke hvor meget den er blevet btugt.
Mvh ilgp

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 24-06-06 21:24

Tak for svaret bredker.Det ser ud til at det er en god hjemmeside du har henvist mig til, så den har jeg gemt. Med venlig hilsen ilgp

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 25-06-06 01:55

selv tak
ja , jeg har selv brugt dem nogle gange , dem har det aldrig været problemer med