/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Weight Wathcers
Fra : llo
Vist : 571 gange
20 point
Dato : 16-12-02 19:22

Hejsa!

Jeg vil gerne køre som konsulent for vægtvogterne, men hvordan kan jeg blive det - og hvad er månedslønnen?

En vægtvogter fra Kbh.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-12-02 14:09

Hej med dig

er det ikke bare meget nemmere at tjekke denne side ud, og så evt. stille dine spørgsmål direkte til dem selv http://www.weightwatchers.dk/WWI_Controller.aspx?Page=3000062

Glædelig Jul
Fnollerpige

Kommentar
Fra : llo

Dato : 17-12-02 14:30

Hej Fnollerpige!

Tak for din mail. Jo, det ville egentlig være nemmere, hvilket jeg nu også havde renget med at gøre, eller evt. spørge min konsulent. Men jeg tænkte bare på, om I andre kender noget til det hele. Jeg vil jo gerne have så mange oplysninger som muligt. Derfor!

Glædelig jul

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-12-02 14:33

Hej igen - jeg gik nu osse mest herind for jeg kunne se du ikke havde fået nogen respons og jeg synes du skulle have et eller andet at gå herfra med *S*
Håber der så nu kommer lidt gang i den -

Fnollerpige

Kommentar
Fra : llo

Dato : 17-12-02 14:41

Hejsa.

Tak for det

Hav det godt!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-12-02 22:25

"llo" <llo.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:tRoL9.2136$Hl6.170934@news010.worldonline.dk...

> Jeg vil gerne køre som konsulent for vægtvogterne, men hvordan kan jeg
> blive det - og hvad er månedslønnen?

Spørg dem selv:
http://www.weightwatchers.dk/WWI_Controller.aspx?Page=3000062

Mvh. Lisbeth