/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Messenger-problem
Fra : kettedk
Vist : 956 gange
200 point
Dato : 23-06-06 00:26

Jeg kan ikke længere se andres displaybilleder + brugerdefinerede smileys på
MSN Messenger, men jeg kan godt se mit eget billede + brugerdefinerede smileys.
Før brugte jeg Messenger 7.5, hvor jeg også havde problemet, og har nu opgraderet
til Windows Live Messenger, men det har ikke løst problemet.

Jeg har scannet for virus + spyware men uden held.

Håber nogen kender til problemet og kan hjælpe.

//Kettedk

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 23-06-06 00:28

Og ja, jeg HAR tjekket indstillingerne i Messenger, og de er bare iorden..

//Kettedk

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-06-06 08:09

Jeg syntes osse mange bøvler med MSN for tiden.

Jeg har selv downloaded udvidelsesprogrammet, MESSENGER PLUS, hvor der er lidt sjove muligheder, men den er vist ikke kompatibel med den nye beta-MSN?

Bare husk at takke NEJ TAK til reklamer, sponsorstøtte m.m. hvis du downloader Messenger PLUS

Sommerhilsen
TOM

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-06-06 09:57

hej kettedk - jeg kan pludselig heller ikke - og indstillingerne er også korrekte her - så ????????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-06-06 10:39

Den 21.06.06 gik MSN for mit vedkommende helt ned. Jeg har læst i et anden tråd, at jeg ikke har været den eneste.

Nu fungerer MSN hos mig på den måde, at de kontaktpersoner jeg har, som har været online efter den 21.06, der kan jeg se deres displaybillede. De andre fremstår som ludobrikken.

Er det alle dine kontaktpersoners displaybillede, som du ikke kan se?

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 23-06-06 10:47

Jeg kan ikke se billedet ved nogen som helst, kun mig selv..

//Kettedk..

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 23-06-06 10:54

OBS: Jeg kan nu se billedet på en af mine kontaktpersoner..

//Kettedk..

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 23-06-06 11:01

Jeg kan se billedet ved 2 ud af de 17 personer, der er online lige nu..
Kan det måske skyldes, at de ikke har den nye Messenger ??

//Kettedk

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 23-06-06 11:04

Det bliver da også mere og mere mærkeligt..
Nu kan jeg pludselig se billederne ved næsten alle, som er online

//Kettedk

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 200 point
Dato : 23-06-06 11:14

Jeg tror det løser sig selv. Har du spurgt dine kontaktpersoner om de har haft samme problem?

De kontaktpersoner, som jeg har, hvor jeg hun kan se ludobrikken, der ved jeg at de ikke har været online på MSN.

Så med lidt tålmodighed er alle billederne der igen.

Jeg har ofte været ude for det samme, men der går jo lidt tid før problemet bliver løst, ikke af dig, men af MSN.

Jeg har da ofte været ude for at enten var jeg eller min søn ikke på MSN (vi bor i samme hus)

God Sankt hans

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 23-06-06 11:23

ans -> Du siger vist noget der, men jeg venter lige lidt,
så jeg er helt sikker på, at det er sådan, problemet løses.

//Kettedk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-06-06 11:31

Tålmodighed

Men jeg tror dit problem løser sig af sig selv.

Du kan jo nu se billederne fra de fleste af dine kontaktpersoner, som er online. Og hvad gjorde du for at se dem?

Godkendelse af svar
Fra : kettedk

Dato : 23-06-06 11:49

Tak for svaret ans.
Problemet løser åbenbart sig selv

God Sankt Hans!

//Kettedk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-06-06 11:56

Det glæder mig at du har fået "dine" displaybilleder tilbage

God Sankt Hans og god weekend