/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Parkering kronprinssegade KBH
Fra : import1995
Vist : 2455 gange
200 point
Dato : 22-06-06 15:06

Er der nogen der ved et sted tætæ på Kronprinssegade hvor der er gratis parkering !

Vi skal på ferie i uge 29

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 210 point
Dato : 22-06-06 15:17

Hej Import1995.

Vi skulle, for et stykke tid siden, finde ud af hvordan man bar sig ad med parkeringsproblemet, når man kom fra Jylland - skulle tømme en lejlighed og derefter, samme dag, forlod København igen.

Det var helt umuligt, så til sidst ringede jeg til politiet for at få klar besked - det kan jeg så også anbefale dig at gøre, på den måde er du sikker.

Kronprinsessegade hører under Station Bellahøj - og deres telefonnumer er:
Station Bellahøj - 3810 1448

Når de tager telefonen siger du selvfølgelig at det er et parkeringsspørgsmål, så vil du blive viderestillet

Held og lykke med det - og god ferie i Hovedstaden.

Venlig hilsen Dorthe.

Ehm...jeg går ud fra at det er Kronprinsessegade i København, du mener - det er dét jeg svarer ud fra....

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 22-06-06 15:21

Det var et hurtigt og flot svar, ja det er i København MVH Bent

Godkendelse af svar
Fra : import1995

Dato : 22-06-06 15:27

Tak for svaret vil.du.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-06-06 15:31

Hej Bent.

Selv tak - herligt hvis mit svar er til hjælp

Men det er dog alligevel for meget at det næsten skal være en videnskab at komme af med sin bil i København

Hav en god tur
Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-06-06 16:32

Kronprinsessegade ligger i det der kaldes grøn zone. Se her: http://www.parkering.dk/

Gider du ikke finde ud af det, så bare parker som du vil. Det kan højst koste 510,- kr.... og så kan du holde hele døgnet og lidt til LOOL

Citat
Grøn zone omfatter den tidligere blå og grønne zone. Det vil sige langs med søerne, på tværs af Vesterbro ned til Kalvebod Brygge, rundt langs havnen inkl. Christianshavn, ud til by-siden af Kastellet samt Oslo Plads og Christianiagade.

Der skal betales for parkering fra mandag – fredag kl. 8.00 – 22.00 samt lørdag fra kl. 8.00 – 17.00.

I grøn zone kan du også bruge billet/kort fra rød zone.

Billetter

P-billet til grøn zone koster 15 kr. pr. time.

Skrabebillet til grøn zone koster 7,50 kr. pr. halve time.

Ugekort til grøn zone koster 570 kr.

Månedskort til grøn zone koster 2.250 kr.