/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hjælp mig med navn til nyt firma !!!
Fra : Donald
Vist : 611 gange
120 point
Dato : 16-12-02 17:31

Jeg har brugt en del tid på at finde et godt firmanavn, men ide-rigdommen er mildest talt ikke imponerende.

Jeg er i gang med at forberede et sommerhus udlejningsbureau som vil komme til at udleje sommerhuse på vestkysten af jylland. Hvis der er nogen som har en god / skæg ide til firmanavn vil det være meget velkomment.

Kunderne vil primært blive danskere og tyskere.

De bedste (jule)hilsener og håb om gode ideer !
Donald

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 16-12-02 18:08

Det var da en god ide.

Måske jeg også kunne bruge denne hernede i det sydøstlige dk ?

Hvad med Vestkystens udlejning ?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-12-02 18:27

Hvad med "Vesterhuset" eller "VestHus" eller lidt langt ude, "Vesterhavshusene" *G
eller VestDan Sommerhusudlejning ...... ( hvad hedder det på tysk )
Har du prøvet at braine med dit navn ( fornavn eller efternavn ) evt. kombineret med noget Vest, Dan, hus, huse.....
Hvad med et logo ( flag, hus, hus OG flag og så dine initialer !! )

Donald, det ville nu hjælpe lidt om man kendte dit efternavn ......

Zonker, *GG...... HVOR sydøstligt skulle det så være, at du ville folde dig ud på det område ?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-12-02 18:36

aaiii den er ringe den her - ved det godt - hvad med Danlandia Feriehuse( der er ingen der tilsyneladende hedder sådan og domænet er osse ledigt )

Fnollerpige

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 16-12-02 19:04

donald´s ferieparadis

Kommentar
Fra : svendsvend

Dato : 16-12-02 21:56

Hvad med "JutlandWest" - domænet er ledigt og hedder oven i købet det samme på både tysk og engelsk.

Mvh. Svend

Kommentar
Fra : Brittas

Dato : 16-12-02 22:15

Hej Donald

Lige nogle strøtanker:
Vesterhavsbrisen
Vestens Sommerhusudlejling
Donalds Fritidshuse

Det var så lige hvad jeg kunne kommer på inden sengetid.

Hilsen
Britta

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 16-12-02 22:39

Hej Donald

Hvad med "Die Gelbe Gummistiefel" , naah nok ikke

Mit seriøse bud er:
Badeland ferieudlejning, tyskere elsker vand og alt der lyder af vand.
eller
vesterbad feriehuse

eller måske lidt mere til inspiration (det måtte jo gerne være lidt skægt skrev du

Havgus feriehuse
Kimmingen feriehuse
Merskum feriehuse
Bramsejl feriehuse
Hyttefads ferie

Må hellere stoppe inden du bliver fornærmet

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Donald

Dato : 16-12-02 23:25

Til Zonker, Fnollerpige, Melander, Svendsvend, Brittas !

Det er simpelthen ren energidrik at læse jeres indslag !!

Af hjertet (og hjernen) tak !!

Lige nu tænker jeg på et eller andet henimod med * booking, booking * , * turist eller turist *
men kan ikke få den helt til at ringe.

Mine initialer er iøvrigt AHT - så tænk ikke for meget på hvad de kan stå for ...

Og lige en sidste ekstra hilsen til srhansen - nej der skal helt sikkert mere til inden jeg bliver fornærmet - og specielt af dig ! Jeg husker dine indlæg omkring FWA - Vi har nu et net oppe at stå med Linksys WAP 11 som fungerer fint.

Donald

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-12-02 23:37

Hej igen - hvis det srhansen skriver om tyskere og vand så er Danlandia Booking da det mest geniale ( nu jeg selv skal sige det, og det skal jeg jo *G ) det lyder jo meget "sommerferieagtigt" - sammenlignet med AHT Booking det kunne jo forveksles med så meget andet .....

Nå, jeg "tygger" videre på det, og skulle jeg komme på mere, vil jeg da klart vende tilbage

Godnat alle
Fnollerpige

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 16-12-02 23:47

Hva med "AHT Ferie booking" det er da simpelt... og lyder okay, synes jeg...
Måske ikke det mest kreative, men okay, det var da et forsøg værd:)

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 17-12-02 01:57

West-Booking ??
West-Rent ??

Mvh

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 17-12-02 06:01

Hvad med "west-wasser-booking"

MVH

Kommentar
Fra : smut

Dato : 18-12-02 21:37

måske tysklandsoddesjordhuler "GGG"

Kommentar
Fra : unlucky

Dato : 21-12-02 19:08

Hvad med "Kystens feriehuse"

Accepteret svar
Fra : Jens_Jensen

Modtaget 120 point
Dato : 08-01-03 21:29

Navn:

GUS