/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvordan fjerner jeg en bagdør
Fra : jalagi
Vist : 391 gange
300 point
Dato : 22-06-06 11:23

Hjælp!!!!

Ved seneste scaning af min computer fandt antivirus programmet en "bagdør"(BDS/Loony.H) i en windows system 32 exe fil. Nu har jeg forsøgt med diverse programmer at få denne bagdør fjernet, men det vil ikke rigtigt lykkes. Hvordan fjerner jeg den???
Hilsen jalagi

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 22-06-06 11:29

Har du prøvet med Microsoft Windows Defender? Microsofts nye anti-spam program.
Ellers vil jeg mene der kun er den hårde og trælse udvej tilbage.... geninstaller windows, men husk at "wipe" harddisken for at være sikker. Ikke kun formaterer den.
Håber det lykkedes

Kommentar
Fra : jalagi

Dato : 22-06-06 11:34

Jeg har forsøgt med windows defender og jeg vil jo helst slippe for at skulle afinstallere programmet osv. Men det kan jo desværre blive enden på det.

Annuller spørgsmålet
Fra : jalagi

Dato : 22-06-06 11:49

Har fjernet et program som jeg lagde ind for få dage siden og nu er ´bagdøren´væk.Hilsen jalagi