/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
honda dax
Fra : mollo
Vist : 2204 gange
40 point
Dato : 22-06-06 10:53

jeg her hørt noget om at honda er begyndte at producere dax'en igen, hvis det er sandt er der så nogen der ved hvor man kan købe sådan en

Kommentar
Fra : webersen

Dato : 22-06-06 11:01

Hummm.
Har ikkel lige hørt om det, men prøv evt. at ring og hør dit nærmeste Scooter/Mc center, de burde kunne hjælpe dig.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-06-06 11:26

http://www.daxshop.dk/

Det vil jeg tro du kan få at vide her.

Jeg har dog ikke hørt om en ny udgave af Dax'en, medmindre der er tale om en 110 ccm motorcykeludgave, det mener jeg at have set noget om et eller andet sted.

mvh dova

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-06-06 11:40

Dax'erne laves idag hos Jinsheng i Kina. Åbenbart efter de oprindelige tegninger. Mig bekendt laver Honda dem ikke selv mere, og vil heller ikke gøre det. Åbenbart fåes den kun som motorcykel PT

http://bikedanmark.dk/mc3.htm

Kommentar
Fra : mollo

Dato : 22-06-06 13:14

har siddet og kigget lidt på en jincheng kopi af dax er der nogen der ved om det er okay kvalitete eller er det noget der falder fra hinanden

Kommentar
Fra : kejap

Dato : 22-06-06 14:46

Hej.
Jeg har en Dax kopi, en Jincheng. Dog som knallert 45. Hvor man køber dem i dag ved jeg ikke, Jeg har haft den et par år ca. 3000 km.
Jeg har ikke haft problemer med den. Lak og crom er ikke af den bedste kvalitet, men det mener jeg heller ikke det er på den rigtige dax. Jeg er godt tilfreds med min Jincheng, men mangler sidestøtteben og bagagebærer.

Kommentar
Fra : poul1erik

Dato : 22-06-06 17:56

Søborg Auto Elektro A/S
Søborg Hovedgade 1
TLF.39671006
Her kan du købe en kopi af Honda Dax.Den fremstilles af Kinesisk firma SKYTEAM.
Har selv købt en GORILLA,som også er en Honda kopi.Den kan komme til at køre rasende godt.
Det er en pragtfuld motor,hvis man er til 4-takt.
www.skyteam.cn