/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Bedste Tivoli?
Fra : salacia
Vist : 515 gange
30 point
Dato : 21-06-06 23:15

Hej

Da jeg aldrig har været i Tivoli (på Sjælland) eller på Bakken, vil jeg gerne vide hvor sjovt det er at være der og om forlystelserne er gode?

Jeg HAR dog været i Tivoli friheden - og det er et meget fedt sted.. Men jeg kunne forestille mig at Tivoli har lidt vildere forlystelser... eller er det bare alt for opreklameret?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-06-06 23:19

Det er helt klart bedre end Tivoli Friheden.

Bakken er et fedt sted, der er hyggeligt, Tivoli er mere fart på..men også et dejligt sted.

Accepteret svar
Fra : frueyde

Modtaget 30 point
Dato : 22-06-06 06:42

har været i tivoli og på bakken mange gange, har 2 børn på 10 og 12 og de fortrakker bakken da de synes tivoli er kedelig, og så er det også frem med den stroe pengepung, på bakken er det billigere også hvis du skal ind og spise, du kan kigge på denne test KUP har lavet......

http://ekstrabladet.dk/multimedia/archive/00193/NY_Pristest_af_somm_193929a.gif

hilsen frueyde

Godkendelse af svar
Fra : salacia

Dato : 22-06-06 08:36

Tak for svaret frueyde.