/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
IOGEAR printserver
Fra : Plambaek
Vist : 470 gange
208 point
Dato : 21-06-06 20:45

Hej

Jeg har købt en printserver fra IOGEAR. Problemet er at jeg ikke kan installere den. Jeg kan se den på listen over trådløse netværk og jeg kan også komme på serveren. Men når jeg starter CD-installationen kan jeg ikke finde nogen printserver. Dybt underligt.

Er der nogen der har været ude for det samme eller ved hvad man kan gøre.

mvh

Jesper

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-06-06 21:00

Har du prøvet at installere den før du tilslutter den?

Kommentar
Fra : Plambaek

Dato : 22-06-06 20:28

Man kan kun installere den via det trådløse netværk.

Kommentar
Fra : joholst

Dato : 03-09-06 22:56

Det plejer at være således at en printer server skal have en IP adr. for at PC'en kan se serveren,
dette kan man normal vis ikke lave trådløs, men skal laves i printserverens system. Kort sagt der skal køres en setup først, det kan man egentlig ikke over den trådløse del og i såfald er det en farlig
printserver da aller enhver kan få adgang til det trådløse net.

Annuller spørgsmålet
Fra : Plambaek

Dato : 11-09-06 14:45

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål