/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kontakt personer fra Hotmail
Fra : Doz
Vist : 559 gange
50 point
Dato : 21-06-06 19:48

Hej

Jeg vil lige høre om der er en måde jeg kan ekspotere mine kontakt persone over i Outlook fra min hotmail eller skal jeg til at tage hver enkelt?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 21-06-06 20:21

Umiddelbart ser det ikke ud som det kan lade sig gøre at imortere filerne direkte fra Hotmail, så det er nok kun den besværlige måde at gøre det på...

iah

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-06-06 21:01

Jeg mener heller ikke at du kan fordi kartoteket ligger ude hos hotmail og ikke på din comp.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-06-06 21:18

lidt fusket men,
send en mail til alle i en mail, nej send den ikke , men gem den som kladde,
vidresend den så til dig selv i outlook, så er de vel samlet og så kan du fortsætte derfra

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-06-06 21:21

Ja det er jo genialt Natmat.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-06-06 21:22

hmm gik vist ikke, men de samlede mailadresser kunne da kopieres fra feltet 'Send Til'

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 50 point
Dato : 21-06-06 21:41

Disse filer kan importeres i Outlook:

Microsoft Schedule+ 7x (.scd)

Microsoft Schedule Plus Interchange (.sc2)

Microsoft Outlook privatmappefil (.pst)

Microsoft Outlook 97-2002 privatmappefil (.pst)

Microsoft Outlook privat adressekartotek (.pab)

Microsoft Outlook Express 4.x, 5.x og 6.x

ACT! 3.0, 4.0 eller 2000 Kontaktpersonstyring til Windows (.dbf)

Eudora Light 2.x, 3.x og 4.x

Eudora Pro 2.x, 3.x og 4.x

Lotus Organizer 4.x og 5.x

Semikolonseparerede værdier (MS-DOS) (.csv)

Semikolonseparerede værdier (Windows) (.csv)

iCalendar (.ics)

Tabulatorseparerede værdier (MS-DOS) (.txt)

Tabulatorseparerede værdier (Windows) (.txt)

vCalendar (.vcs)

vCard (Virtual Business Card) (.vcf)

Microsoft Access (.mdb)

Microsoft Excel (.xls)

iah

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-06-06 21:56

Og jeg har cyklet rundt i Firefox og Opera, hvor man kan importere alt andet end Hotmail.

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 21-06-06 22:41

Jeg tror det bliver på den besværlige måde, men tak for hjælpen til jeg alle

Godkendelse af svar
Fra : Doz

Dato : 22-06-06 09:41

Tak for svaret iah. Du har virkelig gjort noget for det, men det blev på den besværlige måde.