/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
1go.dk
Fra : klanger
Vist : 289 gange
100 point
Dato : 21-06-06 19:42

Roder med lidt hjemmesider for venner og bekendte.

Har hidtil været glad for, at kunne afprøve dem gratis hos 1go.dk og derefter hoste dem videre til en billig penge fremover.

Har haft problemer de sidste mange dage med upload af en side på 1go gratis webhost .

Er der nogen der har samme "problem" eller er det hos mig der ligger en fejl?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-06-06 22:22

Citat
15-3
Der er i øjeblikket problemer med at uploade via FTP, vi arbejder på problemet, og forventer det løst i løbet af dagen.

ja det er en gammel besked, men det kan jo være sket igen.

er det en bestemt fil ?
prøv med en anden fil !

Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 25-06-06 13:50

Du kan os bruge et ftp program som Fx

SmartFTP Client

Annuller spørgsmålet
Fra : klanger

Dato : 26-06-06 07:50

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål