/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
download "se venedig og dø"???
Fra : solling
Vist : 2466 gange
75 point
Dato : 21-06-06 18:48

hej hej kan det virkelig passe at der ikke er nogen steder at jeg kan downloade "se venedig og dø" med lone kellerman...... ikke diskofils version....
jeg bruger normalt itunes og vil gerne have den der ind og ligge i mit bibliotek.... er det mon muligt ??????
hjælp et fjols

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 21-06-06 20:43

Jeg har tilfældigvis Lone Kellerman - Se Venedig og dø ligende både som mp3 og wma..... Smid din mail til mig og jeg sender den fluks ;)

Kommentar
Fra : solling

Dato : 21-06-06 20:55

JUBBBBIIIIIIIIII solling_line@hotmail.com

Accepteret svar
Fra : steno

Modtaget 75 point
Dato : 22-06-06 17:19

Til solling

Jeg har lige sendt den til dig

Hilsen steno

Godkendelse af svar
Fra : solling

Dato : 22-07-06 08:34

Tak for svaret steno.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 22-07-06 11:35

Selv tak solling

Hilsen sten

Kommentar
Fra : Jegvan73

Dato : 27-01-07 10:48

Er der nogen der ogsaa kan sende den til mig ?

det ville vaere fint !

Kommentar
Fra : Jegvan73

Dato : 27-01-07 10:48

@ joensen@web.de

Tak

Kommentar
Fra : ivn

Dato : 10-04-07 22:46

Er der én der vil sende den til mig også, står lige og mangler den...

Kommentar
Fra : GM_Frederik

Dato : 22-11-07 20:51

Jeg har samme problem so brugern i første indlæg der ikke er nogen steder at jeg kan downloade "se venedig og dø" med lone kellerman, så hvis der er nogen der kan hjælpe ville jeg blive meget glad !!!

Kommentar
Fra : steno

Dato : 22-11-07 21:47

Hej GM_Frederik
Giv mig din hotmail og jeg skal sende den til dig.

Hilsen steno

Kommentar
Fra : anneingvartsen

Dato : 02-01-08 23:23

er der en der også vil sende den til mig så hvil jeg blive glad tak

Kommentar
Fra : steno

Dato : 03-01-08 14:09

Hej anneingvartsen

Jeg har den stadig liggende på computeren, så hvis du gir mig din hotmail, sender jeg den til dig.

Hilsen steno

Kommentar
Fra : elsek

Dato : 02-08-10 18:18

Hej. Er her en, der kan sende mig Se Venedig og dø med Lone Kellermann, som MP3 el.lign.? Min mail er elsekarla@stofanet.dk På forhånd tak.....

Kommentar
Fra : steno

Dato : 02-08-10 22:06

Hej elsek !

Så er den klaret. I øvrigt meget sjov historie. Du kender den måske, men her er den:
Det folkelige gennembrud kom på hendes anden plade Før Natten Bli'r til Dag i 1978 med den for Lone Kellermann atypiske sang Se Venedig og dø, som var en gave fra Kim Larsen. Det var egentlig skrevet til Gasolin', og var tiltænkt som deres bidrag til brug i Dansk Melodi Grand Prix i 1978, men Kim Larsen forærede Lone Kellermann & Rockbandet denne sang. I Rockbandet, som var Lone Kellermanns faste band, spillede Bjørn Uglebjerg trommer. Han havde i sin tid været trommeslager i Gasolin'. Sangen blev et kæmpe hit for Kellermann, og er den, som flere generationer umiddelbart forbinder hende med. link: http://da.wikipedia.org/wiki/Lone_Kellermann.
God fornøjelse.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 02-08-10 22:09

rettelse på link:

http://da.wikipedia.org/wiki/Lone_Kellermann

Du sku ha den i mail nu.

steno