/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Gasovn til bagte katofler
Fra : Tulletine
Vist : 1084 gange
250 point
Dato : 21-06-06 11:19

Hejsa

Jeg har søgt og ledt men kan ikke finde en stor gasovn til at bage kartofler i. Den skal have min 4 skuffer til at bage kartoflerne i og i stor foroven til at holde dem varme i.
Det behøver ikke at være en dansk leverandør.
Jeg håber nogen kender nogle gode steder jeg kan lede.

På forhånd mange tak

Kh
TulleTine

Kommentar
Fra : transor

Dato : 21-06-06 13:39

Hvorfor skal det absolut være en gasovn?

Kommentar
Fra : chrispigen

Dato : 21-06-06 16:26

hei...
Måske kan du finde noget her: http://dk.kelkoo.com/b/a/c_146301_ovne.html

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 29-06-06 10:26

Jeg leder også efter brugte køleskabe, frysere, ovn, pålægsmaskine osv.
HVordan kommer man i kontakt med f.eks. dem der har brugt det til Landstævnet, roskildefestival osv de må da sælge det igen når arr. er slut.

En anden ting er at jeg har læst mig til at der er krav til opvaskemaskinerne skal slutte af med 80 grader varmt vand hvilket alm modeller ikke gør og jeg derfor er tvunget tila t købe en sindsyg dyr industrimodel. Jeg ar ikke kunnet læse om der ligeledes er højere krav til køl og fryse skabe - er der nogen der ved det ?

På forhånd tak
TuelleTine (åbner snart sandwichbar med sved på panden)

Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-06-06 10:35

Det er da ikke til at give et fornuftigt svar på dine spørgsmål , når du ikke fortæller, hvor du skal bruge grejet.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-06-06 11:02

Tulletine.

Stævner, Festival osv. bruger jo køkkenerne hvert år, de skifter da ikke ud, ydermere vil jeg tro at de lejer sig frem.

Men her er et link som du kan kigge lidt på

http://www.aw-handel.dk/

Held og lykke med din nye forretning!

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 29-06-06 11:03

Undskyld
Som jeg har skrevet ovenfor skal jeg åbne en sandwichbar.
Stil endelig spørgsmål for jeg ved ikke hvor meget information der er nødvendigt.
Køleskabene er til opbevaring af kød, dressing, grønt m.m
Frys er hovedsageligt til brød og kød.
Ovn er til bake-off brød, bage muffins, stege roastbeef og ribbenstag m.m

Mvh
TulleTIne

Kommentar
Fra : chrispigen

Dato : 29-06-06 15:26

Kig i den blå avis/ gul og gratis, eller kontakt stor køkkener rundt omkring der hvor du bor... spørg om de har et katalog du må se eller kontakt selv de firmaer der levere... jeg ved at Bent Brandt har masser at hvidevarer... Søg under bent brandt og så vil du finde en masse... :)

hilsen chris.

Kommentar
Fra : Ah_Butcha

Dato : 29-06-06 17:19

Hej Tulletine.

Prøv at kontakte enten Bent Brandt eller Brønnum. De erleverandører til storkøkkener, men sælger også brugte ting. Muligvis kan de hjælpe dig.

Med venlig hilsen Torben.

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 29-06-06 17:33

Bent Brandt er i en prisklasse hvor jeg slet ikke kan være med.
Jeg leder efter det billigste af det billigste til at starte med og kender godt sangen om at det iike er til at vide hvor længe brugt der er købt billigt holder MEN det er jeg altså nødtil og håbede bare at der var en i dette forum der kendte en lille bager, sandwichbar o.lign. der lukkede og som solgte ud eller en mellemmand som er rimelig.
TulleTine

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-06-06 18:39

Mon du har prøvet at kigge på det link jeg satte ind? De sælger osse brugte ting

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 29-06-06 21:45

Vil.du
Ja jeg ringede til deres nr. og fik den sløveste sælger. De havde brugte ting men han havde ingen priser i nærheden og da jeg foreslog at jeg kunne sende en mail med en opstilling af hvad jeg leder efter - var hans svar " ja det er der jo mange der syntes er smart at gøre"!!!!!!!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-06-06 23:02

ARGH sikke da en idiot, i sådan et tilfælde synes jeg at man skal bede om at komme til at tale med vedkommendes foresatte, for det er afgjort IKKE i forretningens interesse at en 'sælger' svarer en potientiel kunde sådan
Det var hvad jeg kunne finde og det var så ikke til megen hjælp.

Held og lykke med det

Venlig hilsen Dorthe