/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
COM + fejl.
Fra : mpjc
Vist : 502 gange
300 point
Dato : 21-06-06 10:24

Jeg har et problem når jeg skal spille BF2. Spillet lukker pludselig ned. Og jeg har udfra fejloggen fundet ud af at det drejer sig om noget COM+. Fejlen skulle skyldes en opdatering Microsoft engang har udgivet, som skulle volde en del problemer.

Har fundet løsningsforslaget på Microsofts hjemmeside:

http://support.microsoft.com/Default.aspx?id=909444

Men jeg umiddelbart ikke lige se hvad man skal gøre når man har et Windows XP system!

Håber på at en kan tyde Micrsofts guide samt hjælpe mig med hvordan jeg får løst problemet.

- FEJLLOG -

COM+-hændelsessystemet har fundet en ugyldig returkode under intern behandling. HRESULT var C0000005 fra linje 44 af d:\qxp_slp\com\com1x\src\events\tier1\eventsystemobj.cpp. Kontakt Microsoft Produktsupport for at rapportere fejlen.

Yderligere oplysninger finder du under Hjælp og support på http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

Kan specielt ikke finde - 3. Højreklik på Bypass traverse checking, og klik derefter på Egenskaber.

Som Microsoft henviser til... håber nogle kan hjælpe....

- SYSTEM -

Windows XP

Kommentar
Fra : dk

Dato : 21-06-06 13:29

start >>kør
%windir%\registration

kan ikke lige overskue om det er rettigheder det er galt med

Citat
Trin til genskabelse af problemet
Fjern systemkontoen og kontoen Alle fra filtilladelserne til *.clb-filer. Det gør du ved at følge disse trin: 1. Klik på Start, klik på Kør, skriv Explorer.exe c:\winnt\registration, og klik derefter på OK.
2. Højreklik, og vælg Egenskaber i Windows Stifinder, og klik derefter på Sikkerhed.
3. Klik på fanen System under Group and User Name i dialogboksen Egenskaber for registrering, og klik derefter på Avanceret.
4. Klik på Fjern i dialogboksen Avancerede sikkerhedsindstillinger for registrering, og klik derefter på OK.
5. Gentag trin 3 og trin 4 for at stoppe kontoen Alle i at få adgang til .clb-filer.

taget fra dit link

har du prøvet om der er nogen opdat. til spillet ??.