/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Talk Active I/S
Fra : Dieter
Vist : 628 gange
50 point
Dato : 21-06-06 10:16

Jeg har installeret Frontpage 2003. Når jeg vil oploade min hjemmeside spørges der efter
Remote Website Location
og
FTP directory.

Når man ringer til Talk active, bliver der aldrig svaret. Jeg har også sendt en fax: ikke besvaret
Deres hjemmeside er faktisk ikke til nogen hjælp.

Er der nogen , der ved hvad jeg skal gøre ?

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 21-06-06 10:34

Kan det skyldes at serveren ikke understøtter Frontpage?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 21-06-06 10:41

Det tror jeg ikke, Når jeg bruger Frontpage 2000, er det ok. Men der er en anden opsætning. Da skal jeg bare bruge brugernavn og pasword.
Men jeg kan ikke installere FP 2000 når jeg har installeret FP 2003.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 50 point
Dato : 21-06-06 11:46

Der er da lidt hjælp:

Vejledning til upload af hjemmeside med Frontpage:

1. Åbn programmet Frontpage
2. Vælg 'Filer'
3. Vælg 'Åbn Websted'
4. I 'Navn på websted' skriver du din internetadresse : http://www.test-webhotel.dk (eksempel)
5. Så kommer der en dialogboks hvor du skal indtaste følgende:
Brugernavn: talkactive\web12345 (eksempel)
Kodeord: 34dsdrf5frd (eksempel)

Klik herefter på 'Åbn'.
6. Herefter har du adgang til at ligge din hjemmeside på internettet.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 21-06-06 12:02

Tak for svaret e.c.
super. Nu fik jeg det til at fungere.
www.kennel-tranevang.dk

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-06-06 12:28

...............men du har et lille problem med overskriften i øverste ramme.
Prøv lige at gøre din browser lidt mindre (de to firkanter oppe ved X)
Og træk så vinduet nede fra højre hjørne og se hvad der sker.
Når du har skubbet vinduet lidt sammen så det svarer til min 800x600 - forsvinder en del af din over skrift.
Du kan enten gøre teksten mindre eller øverste ramme højere.

Men ellers en dejlig rolig hjemmeside, hvor man kan koncentrere sig om indholdet.

Prøv at gøre det samme med størrelsen her:
www.hirsenet.dk/hirsebakken

Kommentar
Fra : Maddog_dk

Dato : 21-06-06 17:49

Hej Dieter
Du bør under egenskaber for siden, skrive en titel, således at der ikke bare stå "Ny side 1"
Eller en pæn hjemmeside