/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Halvt af hvert billede
Fra : MKW
Vist : 509 gange
100 point
Dato : 20-06-06 20:25

Hej,

Hvordan kan jeg sætte to billeder sammen, så man kan se det ene billede gennemsigtigt oven på det andet?

Anden forklaring: Sætte to billeder oven på hinanden, hvor det forreste er - f.eks. - 50% gennemsigtigt.

Kan ikke helt forklarer det bedere, så håber i ved, hvad jeg mener.

Det jeg mangler er, hvilket program, og hvor i det, jeg kan gøre det.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 20-06-06 20:44

hvilke programmer har du til rådighed ?

Kommentar
Fra : MKW

Dato : 20-06-06 21:27

kun standart-programmer i Win XP HOME

Vil godt hente nogle andre, hvis bare de er gratis

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 100 point
Dato : 20-06-06 21:44

prøv at hente dette:
http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html (gratis og med dansk manual)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-06-06 22:32

Du har så det program der hedder Paint i XP.

Jeg vil tro du kan gøre det der.

Du skal ind og finde den funktion der hedder Layers.

Lige hvordan du gør, kan jeg desværre ikke fortælle, da jeg slet ikke er vant til at bruge paint, men et købeprogram.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : MKW

Dato : 20-06-06 22:34

Tak for svaret hcma.

Har ikke lige tid til at bruge det nu, men stoler på det virker

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-06-06 22:43

dova - layers i ms paint - øhhh

Kommentar
Fra : MKW

Dato : 21-06-06 21:10

Er der nogen, der har andre programmer?

Kommentar
Fra : hcma