/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Videresendelse af bruger
Fra : ostemanden
Vist : 994 gange
100 point
Dato : 20-06-06 19:46

Hejsa... Jeg skal have gjort således at når en bruger taster www.adressen.dk ind i sit adressefelt, bliver brugeren automatisk videresendt til www.adressen.dk/forside.htm ... Dette er ikke noget problem (bruger meta refresh), men hvordan gør jeg så brugeren stadig ser www.adressen.dk i adressefeltet, selvom han/hun er inde på www.adressen.dk/forside.htm?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 20-06-06 21:56

Jeg mener den letteste måde er at lave din side i frame
Første siden som din index og lad resten skifte i frame.
Jeg har ikke bemærket løsninger, hvor adresselinien viser noget andet end adressen på den side der vises...

Sider som www.scor.dk og www.dating.dk er lavet med frame og beholder adressen...

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-06-06 07:36

din fil skal bare hedde index.html
hvis du skriver www.adressen.dk er det underforstået at du ser www.adressen.dk/index.html

Såden vil det normalt være , ellers er der visse steder hvor filen skal hedde default.html

Kommentar
Fra : natmaden