/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Størrelse af fil i MSN
Fra : 1991
Vist : 581 gange
500 point
Dato : 20-06-06 19:28

Jeg regner med det er det rette forum.
Hvor stor en fil kan man sende ved hjælp af
MSN Messenger ?
Det er en AVI fil på 69 MB
Kan det lade sig gøre ? Hvis ikke hvad kan jeg så bruge?
MVH 1991

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 510 point
Dato : 20-06-06 19:41

Jeg tror msn messenger kan klare lige så store filer, som det pågældende system kan håndtere . Det er for ældre msn systemer omkring 2 GB.

Men hvorfor ikke bruge skype i stedet. Det virker bedre. Skype kan også overføre filer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-06-06 19:48

der er faktisk en begrænsning på 10 mb

du kan vælge at uploade den til for eks http://www.yousendit.com/ - så kan modtageren hente det der.

Kommentar
Fra : Søren_Jensen

Dato : 20-06-06 23:13

Hej

Jeg tror altså ikke der er en begræsning på 10 mb, jeg har før fået tilsendt og sendt meget størrere filer end 10 mb. Der kan dog godt være store problemer ved at sende filer over messenger, så jeg vil anbefalde at sende dem over f.eks skype eller uploade dem. I kan dog først godt forsøge at overføre filen med messenger.

Mvh.

Søren

Godkendelse af svar
Fra : 1991

Dato : 22-06-06 09:43

Tak for svaret transor.