/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Er Nintendo 64 noget ved?
Fra : rosekamp
Vist : 699 gange
200 point
Dato : 20-06-06 17:24

Jeg har fået tiltusket mig en Nintendo 64 konsol men er lidt i tvivl, om jeg vil købe nogle spil til.
Kan man overhovedet købe/leje spillene mere? Er Super Mario 64 noget ved? Hvad er ellers sjovt til en N64 og, hvad bør man give for spillene idag?

Kommentar
Fra : MKW

Dato : 20-06-06 18:13

Har selv en N64. Har nogle spil, der stadig er noget ved, så vil ikke af med dem.

Du kan også stadig købe spil til den.

Se spillene (og evt. købe dem) her:
http://www.brugtespil.dk/?area=n64
http://n-club.dk/spil/oversigt/n64/A/ALLE/ALLE

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 20-06-06 18:18
Accepteret svar
Fra : ConniePige

Modtaget 200 point
Dato : 20-06-06 19:42

hej....

Vi har selv en N64 stående til vores drenge på 9 16 og så selvfølgelig far...blinker

Den er absolut en af de bedre spillemaskiner vi har købt gennem tiderne og mario spillet som du nævner er en af favoritterne her hos os....altså hvad der ellers er værd at spille på den er jo meget afhængig af hvem du er og hvad du gider spille....men hensyn til køb af spil, så gør vi det, at vi jævnligt går en tur forbi QXL.dk og tjekker for "nye" spil og sommetider har vi købt en konsol m/ spil tager de spil fra vi kunne bruge og solgt maskinen igen...men køber vi spil enkeltvis, så har vi et loft på omkring 40-50 kr...nok ikke en høj pris men vi har tid til at vente....:-9

God spillelyst

Connie

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 20-06-06 19:47

Ja Connie - tålmodighed er en god dyd (som jeg desværre ikke altid besidder)

Jeg kan sådan set lide alle former for pc- og konsolspil bortset fra skyde-, bold-, bil- og kampspil, som ikke rigtig siger mig noget. Nu skriver jeg godt nok at jeg ikke kan lide skydespil, men jeg kan faktisk rigtig godt lide f.eks. Medal of Honor spillene. Der skal ligesom være et mål med det man sidder og laver.

Godkendelse af svar
Fra : rosekamp

Dato : 06-02-07 07:33

Tak for svaret ConniePige. Jeg endte med at købe spil til, men jeg synes det var vildt dårligt at spille på den (når man er vant til PSX i hvert fald), så jeg endte med at sælge det hele på qxl igen

Kommentar
Fra : ConniePige

Dato : 06-02-07 07:48

He he....ja sådan kan man osse gøre...

Connie