/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvem er bedst på Samsø
Fra : hotmaildude
Vist : 647 gange
200 point
Dato : 20-06-06 08:59

Jeg står i den situation, at min kære moder skal til Samsø til sommer, og hun vil gerne have en fungerende mobiltelefon med. Mit spørgsmål er: Hvis hun skal have et taletidskort, hvilket selskab dækker bedst på Samsø; har nemlig før oplevet en ret dårlig forbindelse fra netop Samsø....

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 200 point
Dato : 20-06-06 11:13

Det er jo nok TDC eller Sonofon - de øvrige selskaber gider kun at beskæftige sig med større bysamfund.

Sonofon:
http://www.sonofon.dk/asp/daekning.asp?pos=1116&level=3

TDC:
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/brug_mobil/daekning_i_danmark/daekningskort_2/index.jsp?ComponentID=52307&SourcePageID=42042#1

- Alternativt f.eks. Debitel der benytter Sonofon og TDC's sendenet.
http://www.debitel.dk/debitel/data.nsf/webDocuments/939B9026639F9718C1256E14003D2C99?OpenDocument

mvh berpox

Godkendelse af svar
Fra : hotmaildude

Dato : 20-06-06 15:26

Tak for svaret berpox. Jeg køber sgu et Debitel-kort til hende.....

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-06-06 15:35

Hej Hotmaildude

Jeg vil ikke råde dig til at købe Sonofon eller noget der køre på Sonofons net, for der er ret dårlig forbindelse via deres net. Jeg har lige været på Samsø og har TDC, det virkede uden problemer

// Toupie

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 22-06-06 22:03

Jeg tror din moder bli'r tilfreds - med hele to sendenet som Debitel køber ydelsen hos kan det ikke gå helt galt.

Vil dog bare lige sige, at jeg har selv haft Sonofon, og jeg har på intet tidspunkt oplevet manglende dækning, som ikke også mangler dér hvor TDC heller ikke rækker idag. Og min mobilos er altid låst til min udbyders sendenet, så jeg roamer ikke

God fornøjelse med "Debiltel"