/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
T> i hyperterminal commandprom
Fra : Sniper12
Vist : 503 gange
50 point
Dato : 19-06-06 22:48

Hvordan får jeg T> frem i hyperterminal, jeg har prøvet Ctrl+z og Ctrl+y og mange mange andre taster.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 19-06-06 22:54

Hvad har du forbundet din hyperterminal til?
Der er normalt ikke en T> prompt i hyperterminal.

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 19-06-06 23:46

Ja se det er jo en svært ? at svare på, for jeg ved ikke helt hvad det er hehe. Jeg har lavet denne her for at låse en gammel HD op, og der skal man indtaste nogle komandoer hvor man skal have den T> frem først. Alt det andet virker fint nok, tror jeg da

http://www.tdubel.com/artikkelit/tiedostot/ST310014ACE_unlocking_tutorial_english.pdf

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 19-06-06 23:51

Kommer der noget tekst op på skærmen når du tilslutter?
Der burde, så vidt jeg kan se, komme nogle linier inden du skal trykke Ctrl+Z

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 20-06-06 00:07

Ja alt det virker fint nok ind til jeg skal trykke på Strg+Z som der står, jeg har så fundet ud af Strg er Ctrl men der er vist også noget med at det tyske Z sidder hvor det engelste Y sidder så har Prøvet lidt efterhånden. Men tænkte på om det var en helt anden knap man skulle trykke på.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 20-06-06 00:10

Det kan være Ctrl+D?

Eller det kan være en fejl i elektronikken? Op til dette punkt har du kun brugt den ene gren.

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 20-06-06 00:14

Der sker heller ikke noget med Ctrl+D

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 20-06-06 00:14

Hvad mener du med

Op til dette punkt har du kun brugt den ene gren.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 20-06-06 00:19

For at modtage fra HD'en bruges kun RXD, for at kunne sende til HD'en skal du bruge TXD, så hvis disse er forbundet forkert vil HD'en ikke modtage noget.

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 20-06-06 00:25

JA det er rigtigt jeg tjekker det i morgen skal i seng nu, tak for hjælpen ind til videre

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 22-06-06 07:59

Nu har jeg tjekket det hele igennen og det er samlet rigtigt så det var ikke derfor jeg ikke kan få den T> frem.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 22-06-06 22:31

Så har jeg ikke flere ideer