/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Gammelt arfbryder materiel
Fra : Simmaster
Vist : 692 gange
100 point
Dato : 19-06-06 19:13

Hejsa, jeg ville bare lige høre om der er nogen her der ved hvor jeg skal gå hen for at sælge noget Antikt afbrydermateriel? Det drejer sig om riflede tumblerafbrydere i porcelæn og messing, den allerførste serie LK designede. Har kikket på diverse auktions sider osv, men har ikke kunne finde nogen andre der har nogen til salg.

Og hvad er sådan noget egentlig værd?

Det er 1 stikkontakt, 1 kroneafbryder og 2 1 polede afbrydere.

Mvh. Jacob

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 19-06-06 19:17

Hej Simmaster,

Jeg ville prøve den blå avis eller QXL eller alternativt et rigtigt kræmmermarked.
Det drejer sig om at finde den rigtige køber, dvs. den der lige står og mangler det du har til salg.
Prisen er svær, da der stadig findes en del af det og man nu også kan få den slags som nyt hos LK.
Jeg vil tro at, hvis du finder ham som vil betale for det "rigtige" gamle kan du vel få omkring 100-150 kr pr. kontakt.

MVH Michael

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 20-06-06 07:32

Hvad med at kontakte el-museumet ??? Nok ikke fordi de vil købe det, men det kunne jo være at de vidste noget om afsætningsmuligheder og evt. priser.
Du kan jo også prøve lauritz.com, hvis der en afdeling i nærheden af hvor du bor. De vil som regel gerne "se" tingene, inden de kan komme med en vurdering.

MVH

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 20-06-06 17:17

lk har genoptaget produktionen at denne type.
http://www1.lk.dk/katalog.jhtml
øvrige afbryder matriel lk-classic