/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
PC´en ikke finde GPS´en i usb.
Fra : croaks
Vist : 1351 gange
300 point
Dato : 19-06-06 18:45

Hej Jeg har lige købt en GPS "Garmin Nüvi 310"

PC´en ikke finde GPS´en. Men den kan godt oplader den nå den er i usb port!

Hvorfor kan jeg ikke se "Garmin Nüvi 310" på PC med usb, når man kan se den på en Mac med usb?

Har forsøgt at skifte USB port.
PC er med Windows XP Pro. med 2sp.

På forhånd tak.

-croaks

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-06-06 18:55

Har du installeret garmin programmet ?

Har du angivet password til GPS eren.

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 19-06-06 20:20

din gps er vel slukket når du sætter den i.
Den vil så tænde når du sætter stikket i. Og så brude du kunne se 2 drev mere under "denne computer". Så kan du begynde at downloade update programmer.
Sådan husker jeg min start med de samme ting (gps og styresystem)

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 19-06-06 20:37

Hvis der fulgte software med GPS'en, f.eks. drivere og andet,
skal du installere det FØR du sætter den i USB-porten.
Installer softwaren + eventuelle drivere, og genstart computeren og sæt GPS'en i igen.

//Kettedk

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 20-06-06 16:30

Hej!

Der er ingen Garmin programmet med den. (drivere og andet)

< kettedk >
< din gps er vel slukket når du sætter den i.
< Den vil så tænde når du sætter stikket i. Og så brude du kunne se 2 drev mere under "denne
< computer". Så kan du begynde at downloade update programmer.
< Sådan husker jeg min start med de samme ting (gps og styresystem)

Ja... Den tænde når jeg sætter stikket i. Jeg kan ikke se 2 drev mere under "denne computer" som på MAC.

-croaks

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-06-06 19:09

hmm du har vel ikke tilfældigvis daemon tools installeret på på din xp maskine, har nemmelig flere gange set version 4 "skjule" usb drev, de kan ses i enhedshåndteringen men ikke i denne computer

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 20-06-06 21:29

#EXTERMINATOR: Det har jeg ikke. Jeg har prøvet på til pc'er. En med XP Home og min egen med XP Pro. Men det virker umiddelbart kun på min søns superb MacBook Pro (som ikke har har installeret XP). Her kan der ses to drev, som angiver kortet og GPS'en indbyggede hukommelse.

-croaks

Annuller spørgsmålet
Fra : croaks

Dato : 21-06-06 18:25

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål