/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hjælp hvad skal jeg gør?
Fra : gril
Vist : 720 gange
300 point
Dato : 19-06-06 18:26

Hjælp hvad skal jeg gør?

Efter jeg har installeret Kaspersky Internet Security 6.0 (Demo) er der flere af mine programmer der ikke vil starte op, og lække sig ned i proceslinien bladanet Bluetooth, Windows Lydstyrke, logitec og et par andre

Accepteret svar
Fra : laksepote

Modtaget 160 point
Dato : 19-06-06 18:28

afinstaler lortet, og lav en systemgendannelse.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 19-06-06 18:36

Prøv og afinstaller > gør så dette >

Hent Regsupreme her. http://www.macecraft.com/downloads/RegSupreme_setup.exe

Start RegSupreme, du kan vælge sprog ved at klikke på Language på øverste bjælke.
Flyt prikken til Ekstra Grundig.
Klik på Start, når den er færdig, klik på Vælg øverst til venstre, klik på alle.
Klik så på Orden nederst til højre, skriv et navn i Backupvinduet der kommer frem og klik OK.
Så kører det.
Kør scanningen to-tre gange.

Den rydder op i registreringsdatabasen.

Kommentar
Fra : gril

Dato : 19-06-06 18:37

Det lyder da ikke som den bedste løsning.

i andre må også grene svar på det har spørgsmål:

Har du selv erfaring med Kaspersky og vis du har, var de så god eller dårlig

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 19-06-06 18:52

hvis man installer en Beta version, og lortet ikke virker. Så er et svar om at afinstaller og rydde op, ikke et dårligt svar............

Beta er jo netop versioner der ikke er testet med ret mange andre programmer, derfor vil de gerne have at vide, hvilke programmer der crasher når man bruger deres Beta version.

Kaspersky er kendt for at være et godt program, det ligger som regel i top i diverse tests, men man kan jo ikke regne med at deres Beta versioner virker optimalt.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 19-06-06 18:57

Det bliver nok et problem, at Kaspersky Internet Security 6.0 er meget nyt, og ikke mange kender det, og kan råde dig. Hvis du vil have det løst, så tror jeg du må kontakte deres support, som er meget hjælpsom. Du skal også lige være opmærksom på, at Kaspersky Internet Security 6.0 stadigvæk har nogle mindre fejl, som de stadigvæk prøver at rette. Det kunne måske være en bedre løsning for dig, at hente version 5.0, som virker rigtigt godt http://spywarefri-shop.dk/index.php?cPath=30

Kommentar
Fra : gril

Dato : 19-06-06 18:58

der er ikke en Beta version jeg har men den Demo version jeg har som jeg har downloadet fra ders hjemme side

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 19-06-06 19:13

Ja, men den er faktisk lidt "beta agtig" desværre. Der er stadigvæk fejl som de ikke har fået rettet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-06-06 00:46

Hvis det i snakker om er et antivirusprogram ville jeg slette det og installerer Avg antivirus free
i stedet det er bare det bedste -syns' jeg
Mvh Sune
http://www.pcworld.dk/download/12/1308

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 20-06-06 01:01

Der er stor forskel på kvaliteten af Kaspersky og AVG. Til Kaspersky´s fordel.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-06-06 03:09

Kaspersky og AVG er begge gode,
men Kaspersky er nok bedst, og koster jo penge, så noget skal der jo være ved det.

Har ikke selv brugt Kaspersky i lang tid, da jeg fik Bullguad fra min udbyder.

mener at Kaspersky har en liste over programmers tilladelser, til at køre eller ej.
det må kunne findes under indstillinger eller sikkerhedsgrad eller hvad det nu hedder.
Den har muligvis lagt dem i en form for blackliste fordi at de har ville på nettet uden din viden !

sådan syntes jeg at huske det !

Mvh. Jørgen

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 27-08-06 02:13

Tak for svaret laksepote.