/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
arrgghhh!!!
Fra : acilia
Vist : 1163 gange
100 point
Dato : 19-06-06 15:37

Jeg har lige fået en computer og har installeret diverse ting og sager på den - nå nu hver gang jeg tænder for pc'en kommer der noget op der hedder "Sonic Activation Module" og fortæller mig at den funktion jeg prøver at benytte ligger på en cd-rom - og så skriver den at jeg skal indsætte disken Sonic Activation Module -selvom jeg aldrig har ejet en disc med noget i den retning. Hvad faen er det?? Det driver mig til vanvid. Skal lige sige at jeg ved at trykke en 10 gange på annulerer slipper for det igen.
Jeg er totalt pc-dum så jeg håber at der sidder en klog person og liiiige ved hvad det er jeg skal gøre!
(har tjekket i fjern programmer og der er ikke noget program der hedder sådan - har faktisk fjernet et program der hed roxio eller sådan noget i den stil fordi jeg også havde set det navn i forbindelse med den her sonic-ting.)
hvorfor er man ikke bare et computer-geni???

Accepteret svar
Fra : thewolf

Modtaget 110 point
Dato : 19-06-06 16:02
Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 19-06-06 16:11

Det er muligvis denne DVD afspiller du har fjernet http://www.sonic.com/products/Consumer/CinePlayer/
Det er en af de allerbedste DVD afspillere du kan få. Iøvrigt indeholder den også en dekoder, som du måske skal bruge, hvis du vil afspille DVD på Windows Media Player. Hvis du ikke kan afspille DVD, så ved du hvorfor.

Godkendelse af svar
Fra : acilia

Dato : 31-08-06 18:37

Det virkede super!

- Jeg har lige fået en ordentlig gang skældud fordi jeg har glemt at sige tak til folk - så mange tak for svaret !
(det er ikke for at være ond og besværlig - men jeg glemmer det sørme