/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Hair for life
Fra : stimo1
Vist : 462 gange
100 point
Dato : 18-06-06 23:54

Jeg savner oplysninger om følgende, fra personer der har erfaring med/som gør brug af konceptet 'Hair for Life'

Hvor problemfrit er det (eller er det ikke) til daglig?
Er der problemer når man vender sig i sengen om natten, når man vasker håret, tørre det, frisere det, etc.

Bliver det 100 pct. hvor det skal, i den måned der går imellem besøgene hos frisøren?
Hvor ofte sker det evt. at det løsner sig et sted, så du må sætte det fast?

Hvad indeholder limen/bindemidlet der benyttes.
Kan man nu være sikker på at det er uskadeligt? Også på lang sigt? Har du måske en indholdsoversigt, som jeg kan få en kopi af.

Håber meget på at der er nogen der vil svare.

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-07-06 13:26
Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 10-07-06 18:48

Det er da pænt af dig, men søge på nettet kan jeg selv ...

Citat: "...fra personer der har erfaring med/som gør brug af..."!

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 11-07-06 22:06

Hvis der er en der kan hjælpe, men ikke ønsker at svare så andre kan se det, så læg et svar (evt. e-mail) som 'Privat indlæg' ...

Annuller spørgsmålet
Fra : stimo1

Dato : 02-08-06 20:04

Spørgsmål annuleret. Træt af at vente.