/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
snydekoder til far cry??
Fra : JBJ05
Vist : 6196 gange
100 point
Dato : 18-06-06 21:48

Ja, nu sidder jeg altså fast i far cry og kan ikk komme videre, så jeg prøvede og lede efter nogle snydekoder, men fatter virkelig ikke det der står at man skal for at få snydekoderne til at virke til spillet... så er der ikke nogle der virkelig kan skære det ud i pap for mig hvordan man gør?

på forhånd tak!

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 20-06-06 18:22
Kommentar
Fra : JBJ05

Dato : 20-06-06 20:19

nej, desværre.. det er det der står jeg ikke fatter.. eller jo jeg forstår godt at man skal trykke på ~ for at få det der vindue frem, men det virker bare ikke.. jeg mener at man skal ind og lave noget om med nogle filer.. nogle der ved noget om det?? HJLÆP!!!

Kommentar
Fra : steno

Dato : 23-06-06 03:37

Hej JBJ05, jeg har læst på den første side som tri har givet dig, og efter hvad jeg lige umiddelbart kan se skal du kun redigere filer hvis du skal bruge devmode ( som åbner nogle flere koder til spillet + gør det lidt lettere at skriver koderne bagefter, men hvis du ikke laver noget om burde du stadig kunne bruge nedenstående koder. Ellers hvis det er så har jeg også spillet og har lavet det med filen så kan jeg godt sende den redigeret fil til dig. Men forskellen er ikke så stor de eneste rigtig brugbare koder man går glip af hvis man ikke bruger devmode er No Clipping ( gå gennem væg funktionen) og så selvfølgelig Next Checkpoint tasten til hvis man nu skulle sidde alvorligt fast i spillet.

Invincibility   god_mode_count=1
All weapons   give_all_weapons=1
Extra ammunition   give_all_ammo=1

Hilsen steno

Kommentar
Fra : JBJ05

Dato : 23-06-06 14:22

Hej steno.

nåh okay.. så forstår jeg bedere.. men de koder du har skrevet her, hvor skal jeg skrive dem henne i spillet?

Kommentar
Fra : steno

Dato : 24-06-06 16:23

Hej igen, ja undskyld det manglede jeg jo selvølgelig lige at skrive, jeg mener nok at du enten skal trykke på ~ eller på ½ når du er inde i spillet, altså i en bane

Ellers hvis ikke der virker så kan du gå ind på den her side
http://www.actiontrip.com/cheats/farcry.phtml
og hente den fil der hedder Trainer fylder 50kb, så kan du bare ligge den udpakkede trainer fil ind i spillets hovedmappe( altså samme sted som farcry's exe ligger, køre traineren, vælge Far Cry og trykke Run Game, Hvis der er problemer med det så gi en melding tilbage

Hilsen steno

Kommentar
Fra : Manster

Dato : 06-01-07 15:01

Til steno.......

Den der trainer hvor ligge den der inde på det link du skrev??