/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Valg af svejseværk
Fra : mibo5
Vist : 1496 gange
500 point
Dato : 18-06-06 21:03

Hej

Jeg står for at skulle udskifte mit svejseværk
hvad skal jeg vælge??
jeg kender migatronic der kan jeg se der nogen der hedder AUTOMIG 183 og
AUTOMIG 223
men hvorfor give 7k hvis man kan nøjes med 5k ved at købe et svejseværk med
et andet navn

det skal bruges til svejse i bil og andre småting

mvh Michael

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-06-06 21:14

Det der gør et svejseværk godt/dyrt er en god gennembrændingsevne og især til tyndpladesvejsning at kunne indstilles med stor startstrøm og lille svejsestrøm. Styret punktsvejning er nu også rart.
Det er også godt at kunne købe reservedele til dyret.
Har du kigget på firmaet Elektroma i glostrup.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-06-06 21:18

http://www.electroma.dk/
Det var ikke Glostrup men Brønby

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-06-06 21:52

Migatronic har gode brugte maskiner
http://www.migatronic.dk/default.aspx?m=2&i=69

Kommentar
Fra : mibo5

Dato : 18-06-06 22:05

hej E .C

har du nogen erfaring med Elektroma maskinen

mvh Michael

Kommentar
Fra : pmlundtoft

Dato : 18-06-06 23:30

jeg ville foreslå et fra lincoln electronic, har selv et, det er et handy mig. og der er helt fint. mit kostede ca 2-3000.

Kommentar
Fra : pmlundtoft

Dato : 18-06-06 23:32

lincoln electric. undskyld

Kommentar
Fra : pmlundtoft

Dato : 18-06-06 23:32
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-06-06 08:02

Jeg har et gammelt lille Elektroma anlæg som jeg har svejset en del gamle biler med.
De krav jeg skrev om, er noget jeg ville kigge efter i dag hvis jeg skulle købe et anlæg.
Jeg har altid kunne købe resevedele, når jeg ødelagde noget.