/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 6630
Fra : golife
Vist : 492 gange
100 point
Dato : 18-06-06 17:09

Hej... Er der en eller anden der ved hvor jeg kan få min nokia 6630 låst op... Den er låst til Telenor i Norge.. Iøvrigt kan jeg ikke finde mit IMEI nr. via telefonen, er der også een der éventuelt ved hvor jeg finder det ??

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 18-06-06 17:47

Måske kan du gøre brug af dette link:

http://www.peters1.dk/webtools/nokia/nokia.php?sprog=sv

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 18-06-06 17:49

Kommer lige i tanke om at du kan finde dit IMEI nummer ved at pille batteriet ud af telefonen, og så er det simpelthen det eneste 15 cifrede tal der står på det hvide market lige under hvor batteriet sidder. Det kan evt. være opdelt af nogle skråstreger: “/”, men dem skal du ikke indtaste i programmet, kun det 15 cifrede tal ud i et.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 18-06-06 18:26

Hvad med at trykke *#o6# OK

Kommentar
Fra : golife

Dato : 18-06-06 18:44

takker - for IMEI nr... Men mangler stadig facts om oplåsning

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-06-06 19:00
Kommentar
Fra : golife

Dato : 18-06-06 19:09

Desværre er der ingen af dem du nævnte der kan lukke 6630 op

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 18-06-06 23:06

Når ingen af dem jeg nævnte, kan hjælpe dig, må du nok henvende dig til en unlocker, de findes over hele landet, du skal bare så på unlocker på google, så pupper der mange op. Det koster ca.
kr. 100 at få det klaret, men jeg er stadig lidt i tvivl om det kan lade sig gøre, når den er tilknyttet en norsk udbyder, men det kan en unlocker også svarer dig på.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 19-06-06 07:58

6630 er en 3 telefon som endnu ikke kan lses op (unlockes) Du skal g til den oprindelige udbyder og f lst den op efter reglerne

Godkendelse af svar
Fra : golife

Dato : 19-06-06 10:26

Tak for svaret Nordsted1.