/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
på MTV: Country Girl
Fra : cobran
Vist : 568 gange
16 point
Dato : 17-06-06 22:52

Ved en 14 tiden idag blev der spillet en sang der hed Country girl på MTV men fik ikke fat i hvem der spillede den. Er der en her der tilfældigvis hørte den?

Mvh. Cobran

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-06-06 23:03

Ida Corr??

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-06-06 23:05
Kommentar
Fra : cobran

Dato : 17-06-06 23:17

nej desværre, det var en mand der sang og handlede om en kvinde ...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-06-06 23:20

den er da lidt svær - helt tilbage i tiden sang bing crosby faktisk the country girl

http://www.pitchforkmedia.com/tracks/06-05-03.shtml måske den her ???

Accepteret svar
Fra : fozz

Modtaget 16 point
Dato : 18-06-06 13:31

Måske var det Primal Scream's Country Girl du hørte? Men ellers må du beskrive hvilken stil det var? Rock eller hip-hop osv :)
Mvh..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-06-06 16:42

fozz hvad synes du lige jeg linkede til ??? - nå ok - det er lummert idag så du er nok over ophedet

Kommentar
Fra : fozz

Dato : 18-06-06 19:15

Nu er det sådan, at jeg ikke gider klikke på de links der bliver postet her i musik-sektionen på Kandu. For halvdelen af dem er et link til TDC's latterlige onlinebutik hvor der er 17 sider fordi folk bare har skrevet "Country Girl" i søgefeltet..!
Næste gang kan du da bare skrive artist og sangnavn her i forummet i stedet for at komme med et latterligt link...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-06-06 19:22

linket er vel ikke latterligt - og desuden har spørger jo ikke meldt sig - sååååå - vipper af her

Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 18-06-06 23:17

Fedt fozz. Det var lige præcis den med primal scream

Mange tak

Mvh. Cobran