/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Itunes ?
Fra : k_m_s
Vist : 570 gange
200 point
Dato : 17-06-06 18:21

Hej
Jeg vil have lagt alle mine cd'er over på en extern harddisk. Når jeg sætter en cd i drevet finder Itunes automatisk alle sangtitler m.m. Men hvordan får jeg itunes til at finde titler på de cd'er jeg har lagt ind på pcens harddisk og vil ha over på den externe?

God weekend.
Kim

Kommentar
Fra : MortenBuus

Dato : 18-06-06 07:09

Hej k_m_s

Jeg har brugt programmet "tag and Rename 3.2" (http://www.softpointer.com/tr.htm) til at tilføje et ID3 tag til alle mine MP3 Filer. Når MP3 Filerne er Tag'ed så kan Itunes læse disse Tags og disse vil herefter blive vist rigtigt i iTunes.

En af de gode ting ved dette program, er at man kan tagger filerne ud fra filnavnet, men underligt nok kan du ved at markere MP3 filerne fra en hel cd, hente alle info om de enkelt sange og få filerne tagged automatisk.

Jeg håber dette hjælper

MVH
Morten

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 19-06-06 19:42

Hej
Ja men hvis der er en der ved hvordan man får Itunes til det ville det være skønt, da jeg har fundet ud af at det program er alle tiders.

Hilsen
Kim

Kommentar
Fra : lagavulin

Dato : 21-06-06 02:22

hmm.. Jeg gjorde det på den "hårde" måde..
Åben iTunes. Gå ind i Filer - Føj mappe til bibliotek. Så kommer du til en stifinderting, der finder du hver cd som du så klikker på og tilføjer enkeltvis...
Held og lykke.

-Jonas.

(et godt råd hvis du gerne vil have sangene i samme rækkefølge som på cd'erne: husk at markere i iTunes at du gerne vil "importere spornummer") (i: Rediger - Instillinger - avanceret - import )

Annuller spørgsmålet
Fra : k_m_s

Dato : 29-11-06 15:41

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Hilsen
K_M_S