/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Dvd !
Fra : Thene12
Vist : 758 gange
50 point
Dato : 17-06-06 16:18

Heej allesammen !
Aner ik hvor jeg skal sætte det her spørgsmål hen, for aner INGENTING om det !
Nu kommer det ( :p ) :
Hvad skal man have på sim computer for at kunne se dvd'er ?
Og kan man skaffe det noget steder ?
Håber I kan hjælpe !
Katrine :D

Kommentar
Fra : Thene12

Dato : 17-06-06 16:19

Mente "sin" :)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 17-06-06 16:47

Du skal have en god stor hukommelse, et DVD drev og et program der kan vise det.
Til dette formål, findes der en masse programmer, og der følger normalt et med sammen med et DVD kompatibelt drev, især hvis det også er en brænder!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-06 17:17

Det kræver ikke ret meget en DVD brænder til små 400,00kr. der følger somreglen NERO med som kan vise de film du vil se http://www.zitech.dk/ her plejer de og være billige.

dr.dem

Accepteret svar
Fra : thorkil1

Modtaget 50 point
Dato : 19-06-06 09:53

her er et gratis program du kan hente på internettet - og som giver dig lov til at se dvd-film på din computer (hvis den altså har et dvd-drev...)

http://www.cliprex.com/

Godkendelse af svar
Fra : Thene12

Dato : 19-06-06 16:59

Tak for svaret thorkil1. :)