/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sonofon reklame
Fra : Michael_K
Vist : 1076 gange
50 point
Dato : 15-12-02 22:59

Hvad hedder den sang, som bliver spillet i Sonofon reklamen, hvor Hubbi sidder på radioen og reklamerer for taletidskort. Den starter med "ich bin geil du bist klar"?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-12-02 18:20

Hej Michael_K

Kan se du ikke har fået overvældende med svar på dit indlæg, og inden det glider helt ud af "De seneste 25" - vil jeg foreslå dig at du kunne prøve at skrive en mail til Sonofon og spørge dem ad, det kan da være det er forsøget værd - for herinde sker der vist ikke mere.

Om de så kan hjælpe dig - må jo indtil videre stå hen i det uvisse, men det er vel den chance du har lige nu

Kontakt Sonofon her : http://www.sonofon.dk/index.asp

Glædelig Jul
Fnollerpige

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-12-02 23:36

Macho Man......

--
ICQ= 177160128
"Michael_K" <Michael_K.news@kandu.dk> wrote in message
news:JW6L9.1417$Hl6.78720@news010.worldonline.dk...
> Hvad hedder den sang, som bliver spillet i Sonofon reklamen, hvor Hubbi
> sidder på radioen og reklamerer for taletidskort. Den starter med "ich
> bin geil du bist klar"?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 50 point
Dato : 16-12-02 22:22

> Macho Man......

Spillet af Panno Deal feat. Tine B.

Godkendelse af svar
Fra : Michael_K

Dato : 19-12-02 08:55

Hejsa.

Mange tak for svaret. Lige, hvad der var brug for.

God jul

Michael