/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lyddriver og vista
Fra : Surf
Vist : 547 gange
40 point
Dato : 15-06-06 19:28

Jeg har fundet lyddriver til vista. og fik den også Nogenlunde installeret

Den siger at det er forkert windows der er i og at jeg skal installeret eller opgraderet til vista før vil den ikke forsætte

Kan det hadvet noget med det her at gøre

C Drev = Windows XP Pro
F Drev = Windows Vista Beta 2

Kan det hadvet noget med det at gøre

Kommentar
Fra : peque

Dato : 15-06-06 19:55

Jamen jeg ved det ikke - tror den er så fuld af fejl den vista version der er frigivet.

Jeg har prøvet at installere Vista på 5 forskellige maskiner og 11 forskellige harddiske - men uanset hvad får jeg en fejl 80070017 på harddisken, og derefter abrydes installationen.

3 af mine venner oplever nøjagtig samme fejl - Så det må de sgu kunne gøre bedre ??? ?Ellers kan man da godt forstå at Linux bliver betragtet som en alvorlig konkurrent.

Så ja jeg er imponeret over dig ??? at det overhovedet er lykkedes at installere den!!! Al ære og respekt!"

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 15-06-06 19:57

Nu er det jo også en Beta version ik

Kommentar
Fra : peque

Dato : 15-06-06 20:02

Jo men efter at samtlige maskiner er fuldt ud kvalificeret til deres installation - burde det vel være muligt bare at installere det til test som de beder os om ???

At man aldrig når til det punkt - idet den stopper under installationen ? så ved jeg ikke rigtig.
Selv på min spritnyePC kommer den samme fejl. Og skriver man til dem og beder om hjælp siger de tja ingenting - jo de er glad for tilbage meldingen , men de kan ikke rigtig gøre noget. .... Så kan man jo ikke teste det rigtigt.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 15-06-06 20:11

Tror at i har brændt den forkert så
Den skal brændes med laveste hastihed

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 15-06-06 20:12

Men tilbage til mit problem her