/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
HJÆLPPPP,,,,,,,
Fra : Harbo21
Vist : 889 gange
500 point
Dato : 15-06-06 15:30

Hejsa....
Skriver lige for at hører nogle, som kan hjælpe mig med at finde et sted hvor man
kan købe det klassiske brætspil, som hedder landmandsspil eller om der er nogen som ligger inde med det spil som vil sælge det...
Håber i kan hjælpe mig...
Mvh Harbo21

Kommentar
Fra : iah

Dato : 15-06-06 16:18

Hejsa Harbo21

Du kigger da bare lige ind her du...

http://my.qxl.dk/accdb/ViewItem.asp?IDI=22079194

mvh. iah

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 15-06-06 16:19

Auktionen er lukket

Kommentar
Fra : iah

Dato : 15-06-06 17:16

UPS... det var da en skam

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-06 17:48
Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 15-06-06 23:48

jeg mangler et sted i danmark, hvor prisen er der osse

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-06-06 04:56

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Hejsa....
Skriver lige for at hører nogle, som kan hjælpe mig med at finde et sted hvor man
kan købe det klassiske brætspil

det har du så fået at vide hvor du kan - ellers prøv at bruge søgemaskinerne Det fra sverige har danske regler - men det ved du måske ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-06-06 11:00

http://www.gamesweb.dk/

prøv at ringe til telefonnummeret nederst på siden - butikken i jorchs passage - de plejer at kunne skaffe alt man søger af brædtspil

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 19-06-06 17:38

det kan du i mange Byttecentraler. De fleste har brædt spil, og mon ikke de ligger inde med netop det spil

Hvor i DK bor du, så kan du jo ringe til dem, inden du drøner rundt.

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 19-06-06 17:40

Holstebro

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 19-06-06 17:49

eller et af de mange kræmmer markeder der kommer igennem sommeren.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 19-06-06 17:56
Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 19-06-06 18:04

der er da ihverttilfælde en byttecentral i Herning

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-06-06 19:05

Og hvad kan man forvente af et spørgsmål der hedder HJÆLP..
Dett har altid undret mig hvorfor at man skal gætte..
Tror at mange der har spørgsmål der hedder HJÆLP også har sådan noget her.
http://www.kandu.dk/Spg9062.aspx

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-06-06 22:47

tjahhhhh natmaden - det huskes jo efterhånden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-06-06 02:47

Nope jeg hopper på den hver gang

</TeflonBrain>

Kommentar
Fra : miritdk