/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP 660c deskjet
Fra : zariana
Vist : 491 gange
140 point
Dato : 15-12-02 20:07

Jeg har problemer med min printer af overnævnte type. Der står så at man kan åbne statusovervågning, men hvordan gør man det hvis der ikke lige er et ikon. Det åbnes nemlig ikke lige automatisk når man forsøger at udskrive i øjeblikket.

Kommentar
Fra : zariana

Dato : 21-12-02 11:41

Det gør det i hvert fald ikke, for så ville det næsten have været for nemt at finde. Kan man ikke åbne et program fra Windows Stifinder?

Kommentar
Fra : zariana

Dato : 02-01-03 02:15

Problemet er ikke netværksrelateret. Printeren virker ikke, og i følge manualen er der vist ikke så meget andet at gøre end at åbne statusovervågning for printeren (de fleste indlysende fejlkilder er udelukket). Men alle ikoner er blevet slettet, så nu vil jeg gerne vide om ikke man kan finde og åbne programet fra Windows Stifinder, og i givet fald hvad det hedder.

Accepteret svar
Fra : renekok

Modtaget 140 point
Dato : 30-01-03 23:46

Altså husker jeg da, da vi havde en sådan printer hos os, var der et program med på installcd-en hvorfra man installerede en "værktøjskasse" til selve overvågningen af printeren. Findes ikk' på win dc-en, KUN på HP's egen disk. Mener den kan downloades fra deres home.
Er efter min overbevisning den eneste løsning.
Held og lykke.

Godkendelse af svar
Fra : zariana

Dato : 01-02-03 17:24

Tak for svaret. Jeg blev vist nød til at geninstallere det hele, men nu virker det i hvert fald.