/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Indestående prioriteter?
Fra : maria22
Vist : 758 gange
100 point
Dato : 15-06-06 12:20

Kan nogle forklare mig hvad Indestående prioriteter betyder? Hvordan kan man forklare det?
Mvh

Maria

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-06-06 12:28

Her står der lidt om det.
som jeg læser det, kan du trække renter og bidrag af lån fra på en udlejningsejendom
http://www.retssal.dk/emneindex.php3?vis=n&side=251

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-06-06 12:31

Indestående prioriteter betyder eks. "prioritetsgæld i ejendom"

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 15-06-06 12:32

indestående prioriteter, som du spørger om, er ganske enkelt de lån der er tinglyst i ejendommen. det er det samme om det er din private lejlighed, hus eller andet...

Ganske almindelig lån eller ejerpantebrev(e)