/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Prosonic brugsanvisning
Fra : DeltaDk
Vist : 9179 gange
40 point
Dato : 15-06-06 07:04

Har lige fået dette Tv men uden manual
Prosonic 28T 27N Silver
Er der nogen der kan hjælpe mig - Please

Kommentar
Fra : DeltaDk

Dato : 15-06-06 07:07

Har prøvet at pløje nettet igennem, men uden resultat - Prosonic lægge ikke lige inde med en Hp
der lige er til at finde.
Så skulle der være én imellem der har det magen til, at har mulighed for en kopi, så ville jeg være meget taknemmelig

Kommentar
Fra : lottemn

Dato : 15-06-06 08:11

Har et prosonic 28T47 og en manual. Ved ikke om det kan bruges. Ved heller ikke hvordan jeg skal få det på computeren. Noget med at scanne? Skal med bussen om 15 min. er hjemme ved 12 tiden.
Hvis du kan bruge det og ved hvordan, så skriv og jeg sender det hurtigst mulig.

Lotte

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-06-06 10:48

Det er bl.a. Bilka, der har det mærke.

De skulle gerne ligge inde med en manual eller kan henvise til en database på Nettet, hvor de har dem.

Hanne

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 15-06-06 22:14

Jeg har et TV magen til, og hvis du sender en frankeret svarkuvert, laver jeg en kopi af manualen til dig.

Helge T