/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
slettede sms'er
Fra : Doz
Vist : 431 gange
50 point
Dato : 14-06-06 23:33

Hej jeg har en nokia 6170 og er kommet til at slette nogle sms'er som ikke skulle have været slettet. Er der mulighed for at få dem frem igen eller hvordan er det med det?

Kommentar
Fra : birgitted

Dato : 14-06-06 23:51

Kære Doz.
Jeg tror helt ærligt ikke, der er noget at gøre ved, at du ved en fejl har slettet nogle sms'er.
Gjort er gjort.... Bad luck.... Ærgerligt nok.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 15-06-06 08:02

Hvis du har hft dem liggende p sim-kortet er der mske en chance for at genskabe dem Ellers bare rgerligt Sonny boy

Kommentar
Fra : blackmagic

Dato : 15-06-06 14:11
Kommentar
Fra : Doz

Dato : 15-06-06 14:55

HEJ BLACKMAGIC

NÅR JEG GÅR IND PÅ DET LINK DU HAR SKREVET SKRIVER DEN AT DEN IKKE KAN FINDE DEN