/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fif til en gratis middag på
Fra : e.c
Vist : 628 gange
91 point
Dato : 14-06-06 16:12

Christiania.
Du skal bare true med at Molokyle kommer og synger.
Så bliver der straks serveret.................................................gratis.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-06-06 16:14

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 14-06-06 16:23

Vi fik en gratis middag på mCdonalds fordi vi skrev en klage via mail pga den elendige betjening der var der.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-06-06 16:28

jeb3 - var det molokyle der serverede ???

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-06-06 16:31

jeb3 - de har da ikke servering på "mCdonalds".

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-06-06 16:32

Øh betjening mener jeg

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 14-06-06 16:34

e.c. Det var jo lige det jeg klagede over

miritdk - Molekyle, tja hun var ikke ret stor, så hvem ved *GG*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-06-06 16:35

ØHHH e.c - det var nu mig der skrev servering - laver det så om til mangel på samme

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-06-06 16:39

Citat
hun var ikke ret stor, så hvem ved
jeb3 håber du har dukket dig før der kommer noget flyvende med 300 kmt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-06-06 16:40

e.c. hvad serverer de på christiania hvis vi lover molokyle kommer og synger ????

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-06-06 16:49

Jeg kan ikke huske hvad det var, for vi gik lige en tur rundt og så på alle herlighederne.
Jeg købte også lidt rugbrødsklumper til at fodre ænderne med.
Jeg var lige ved at købe et hus hvor der stod til salg..........men det viste sig at der stod Christiania er IKKE til salg. Det var ellers med usigt til søen og lige ved vandet.
Det er faktisk første gang jeg har været på christiania..............inviteret af min søn og børnebørn.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 101 point
Dato : 14-06-06 16:53

så var det på tide du besøgte dem derude

I fik måske andehachis ???

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 14-06-06 16:56

miritdk... ha ha... den sigter godt men rammer skidt, det gør de små jo tit

Godkendelse af svar
Fra : e.c

Dato : 14-06-06 16:58

Næ for der var ingen ænder så de rugbrødsstumper spiste vi selv. Børnene blev helt vilde,
med det rugbrød

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-06-06 17:00

det var vist ikke kun børnene

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-06-06 17:00

jeb3 - det kommer da an på hvad man sigter efter